TEMAN ALAM MAYA KU......

Wednesday, January 4, 2017

KEMBALI KE SEKOLAH


Assalammualaikum...


Kejap aja cuti sekolah rasanya...dah masuk sekolah balik
Mulalah dengar 5 qhaifa mama cakap tak puasnya bercuti
Amboi2 korang dah naik lemak lah tu huhu
No...no..tahun ni main2 mesti dikurangkan
Along tahun ni nak PT3...
Amzar n Afnan dah masuk kelas pertama...
Kena belajar tekun lagi okeyyy
Angah form 1 dahhh
Aeish anak dara sorang ni dah masuk darjah 2
So bole ajar perlahan2 buat kerja umah dahhh


Tengoklah tu, bergaya Afnan dgn vest kaler merah hati
Tahun ni dpt jd pengawas
Tahun ni 2 qhaifa pagi
3 qhaifa ptg...


Sekali pandang mcm kembar
Tapi lain tahun huhu
Abg darjah 3, adik darjah 2
Tahun ni bersama lg, tahun depan si abg dh pg
Cian adikkk, ptg sorang2


Ni pic pg semalam
Lepas Along n Amzar gi sekull
Tinggal la 3 beradik ni lepak sementara nk gi sekul 


Yeeay hadiah tahun baru untuk Along, kipas baruuu...
Bole la study dgn tenang kan kan


p/s - pagi ni teman hubby jap kat Presint 18, Putrajaya....sakit pinggang pulak...kasihannya bila 'bos besar' sakit ni...

9 comments:

Kakzakie Purvit said...

Hujung minggu ajelah kembali meriah bila dah naik sekolah ni Nur
Malam pun masing-masing dah tekun dgn buku kurang dah nak main-main.

Ann Ishak said...

mesti sunyi sementara anak2 dekat sekolah kan :D

Warisan Petani said...

Semoga jadi anak2 yang cemerlang.

eima said...

wahhh kejkap je adik dah besr kan ... dah darjah 2 dah .. ari tu tgk kecik lagi ...

wahida said...

semoga semua berjaya dunia dan akhirat...seronok tgk family akak...sweet family...

norhidana miswan said...

nmpak mature dh si angah tu kak....

aah mcm kembar je si afnan ngn si adik tuh...

kalau 5 org tu pg sekolah sekali msti sunyi je umah time depa dh pg sekolah kan

hainom OKje said...

Haha....memasing dah lama cuti, mmg liat sikit le nak ke sekolah.
Masalah tu kalau bos besar yg sakit, satu kerja tak berjalan kat rumah kang.

LYAfrina said...

Alhamdulillah..cpt msa berlalu kan..ank2 makin besar..

aryan azra said...

semoga semuanya berjaya dalam pelajaran ye