TEMAN ALAM MAYA KU......

Friday, January 20, 2017

KEK BELANG...TAK MENANG TANGAN WOIII

Assalammualaikum...


Sebelum anak2 balik rumah yakni 
Sebelum berakhirnya 2016
Mak su belanja 1 kek belang laa 
Dengar mak su nak buat kek
Pembantu2 setia dah ready tuu
Mak su bancuh bahan, anak2 yg buat
Yang tak tahan siap rebut2 lagi
Excited betul


Time ni dok ready pegang sudu ok...sabar2


Nak buat macamana kan cucu nenek timah ramai hero2...so pembantunya muka ini ajalah huhu


Sorang2 lapis, suka kaler yg dibuat cantiklah...


Time Aida Aeish berdebar pulak mana tak si kidal yg buat..pilihan kaler die pink laaa


Dah siap sepenuhnya tunggu nak bakar aja...


Tak sabar kami semua nak ngupp masuk mulut...kenalah tunggu owner kek potong ok...sedap n lembut..ini yg tergugat nak buat nanti...














9 comments:

- dieyana - said...

seronoknya ramai2 mcm gitu.. suke kek marble....kite tengah lapar ni! hahah, ok bai ;-))

dear anies said...

ramai yg rajin menolong ya kak

idzwa kamaruddin said...

amboiii tukang tolong nyer ramai!

eima said...

memasing seronok nk nolong .. bkn nk tolong sgt nk main je lebih ... sy tak reti buat kek yg bakar2 ni sokmo tak jadi ..kek kukus pandai le

Warisan Petani said...

Seronokla ramai assisten chef

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

palinggg seronok bila buat ramai-ramai..mungkin ada yang cakap banyak tangan buat takut x jadi la pe la..pada saya saya sukeeeee...mengeratkan hubungan kekeluargaan gitu

hainom OKje said...

Budak budak ni kalau suruh menolong buat kek mmg laju je ye Qaifa hihi....Tolong basuh tak tu Nur...

Mcm teringin pulak nak buat Nur. Nampak gebulah pulak...

LYAfrina said...

Eksited budak2 nengok buat kek kan.. Tringat zmn kecik2 dlu.. Time mama buat kek..sibuk lah nk tgk jgk

aryan azra said...

seronoknya buat kek ramai2, nampak sedap sangat kek tu