TEMAN ALAM MAYA KU......

Tuesday, August 23, 2016

BANGGA BERGAYA


Assalammualaikum....



Kejadian dirumah MIL

Ambil kesempatan bermalam disana walaupun rumah kami sekangkang kera aja huhu...macam2 aktiviti anak2 mama bila berkumpul sesama sepupu2nya

Bukan selalu adik beradik hubby dapat berkumpul cam gini..ini pun sebab besday MIL..yang paling best along aiman la bole ikut makcik n pakciknya naik genting malam minggu tu 12 mlm kuar rumah...lepak2 kat starbuck...4 pg sampai rumah...tido la memasing hingga siang hari

Hubby pula sempat cari seluar jeans lamanya untuk diberi pada along aiman...sayang tak pakai...saiz mmg sesuai dgn along aiman...rezeki along laaa

Sorang adik lelaki hubby ada berkhidmat dengan ATM...nun duduk kat Sarawak tu..bole pula hubby suruh along aiman test baju pak chik...ambil berkat mana tahu berjaya macam pak chik, aminnn



Amboi segak bergaya anak2 mama ni dah macam 'Sayangku Kapten Muhriz' pulak huhu



Amzar pun nak menerai juga, comel gitu..walau besar ttp bergaya...ambil berkat juga ya



Afnan jeles la tu bila tgk abg2nya pakai..pakai la korang janji lipat balik ok





Sarapan kami pagi hari sabtu tu nasi lemak sambal sotong..sambal hubby masak..nasi lemak MIL guna beras basmathi panjang2 tu..kenyang sangat selalu mesti nak bertambah mungkin guna beras jenis ini cepat kenyang


Tengahari adik hubby belanja makan domino pizza pula..memang tak masaklah kami hari tu


Menu lunch hari ahad pula gulai ayam n kentang..rebus ayam guna Noxxa la sebab guna ayam pencen kejap lembutnya..untunglah sapa ada Noxxa pelbagai bole masak..ni yg cepat2 nak beli ni huhu

6 comments:

aryan azra said...

seronok bila dapat berkumpul ramai2 macam tu kan kak nur. amboi hensem2 semuanya berbaju askar tu

Mummydearie said...

Amboi, bukan main dua beradik tu nak menerai juga baju askar. Comel aje hah baju labuh sampai lutut ^_^

Terliur tengok sambal sotong tu.

Eh, resepi mi kicap dah keluar ke belum ni?

hainom OKje said...

Mmg sedap Nur nasi lemak guna basmathi....lama tak buat.
Tulah....ramai dah org guna periuk ni lelama macan eringin pulak nak beli...

dear anies said...

alololo comel je...walaupun pakai baju smpi ke lutut ;-)

LYAfrina said...

hehe..tomey afnan test bju tu..dh bsr dr tuan haa

Etuza Etuza said...

Asalam..blog banyak resepi menarik...tahnia saya folloow blog anda ya