TEMAN ALAM MAYA KU......

Tuesday, July 19, 2016

RAYA KAMI 2016



Assalammualaikum....
Salam syawal semua....


Sukanya bila tengok pic raya rakan2 semua...itulah mood nak menulis macam lemau sikit...tapi banyak yang hendak di bicarakan...perlahan2 lah kayuh huhu

Tahun ni beraya kat rumah mak saya kat KL aja...itulah kg anak2 dan saya...orang tak de kg redha ajalah...tak adalah istilah tempuh jem nak balik raya hihi...rumah MIL dekat puchong aja...lepas salam mohon maaf bersama mak, hubby n adik2...pergi kubur arwah abah terus gerak ke rumah MIL pula

Wajib selfie dulu ok



Selfie kami sekeluarga
pestime saya n aida aeish
berjubah kita dipagi raya tuu


Bersama mak tersayang dipagi raya


anak2 mama senyum ya
sebab lepas dapat duit raya


akhirnya impian anak2 
nak berkurta dipagi raya tertunai
suka tgk anak2 berkurta


adik2 saya bersama mak


amin3...semoga bertemu lagi
diramadhan n syawal tahun depan


Famili adik lelaki saya


papa kherox dgn anak2


mohon kemaafan memasing 0 - 0


turn cucu2 mohon maaf
sambil tu collect duit raya


antara juadah dipagi raya
rendang negori 9, rendang dinding, ketupat
ketupat palas x snap n kuah kacang
biskut2 raya sure ada


lepas salam2 mohon maaf n selfie bagai
kami ke kubur arwah abah n adik no. 4
selesai semua tu kami gerak ke rumah MIL


rendang kerbau bersama maman la
sedap, lembut sangat dagingnya
raya kali ni MIL masak rendang kerbau
kata MIL org berebut beli daging lembu
kita pakat beli daging kerbau
tak payah beratur panjang huhu



11 comments:

Kakzakie Purvit said...

Alhamdulillah... syawal diraikan dgn kemenangan di bulan ramadhan Nur
Anak-anak dan keluarga semuanya gembira bersama.

idzwa kamaruddin said...

suka tengok muka semua senyum ;)

Azian Elias said...

kayak gak gambar raya .. akak lak terlalu sikit tahun ni...

tak tau kenapa malas sgt.

dear anies said...

wahhh aiman dah sm dah mcm ayah dia ya kak...br brtul jd ank bujang ;-)


slmt hari raya utk akk sekeluarga...

norhidana miswan said...

cun kak... walaupun tak sedondon tp warna warni n cun anak2 akak ber kurta...
tingin jgk lah nk carikan kurta mcmtu kt aiyan...

adik2 akak sume besar2 kakaknya yg kecik... terbalik mcm dana adik2 kecik akak nya terlebih beso ahahha...

takpe kak tak pyh tempuh jem... jnji dpt jumpa sedara dpt bermaafkan

amirah said...

waaaa...meriahhh...selamat hari raya kak..

Mang Lembu said...

Selamat Hari Raya Iedul Fitri Mohon Maaf Lahir dan Batin ya kak
Salam sehat dan ceria selalu dari DESA CILEMBU - INDONESIA

paridah said...

salam lebaran...meriahnya sambutan raya bersama keluarga

eima said...

ok la raya kl jimat belanja jimat masa tak yah tempuh jem byr minyak tol..janji meriah ...

LYAfrina said...

alhamdulillah
semuanya happy n ceria d pg raya

salam aidilfitri
maaf zahir n batin

Mummydearie said...

Untung juga tak bersusah-payah tempuh jem nak balik kampung. Macam saya ni seawal pagi dah gerak balik ke kampung sebab takut sangat tempuh jem!

Tak kiralah di mana kita beraya, yang penting ianya meriah dan disamping kaum keluarga ^_^