TEMAN ALAM MAYA KU......

Thursday, July 21, 2016

POSING RAYA KAT SAWAH PADI


Assalammualaikum...
Salam Syawal semua...



Kata hubby jom kita selfie kat sawah padi nakkk...dari rumah mak cu di Teluk Intan menuju ke Lumut kami akan lalui kawasan sawah padi yg luas terbentang huhu tak jauh dari Kayan rasanya..

Ramai pula yg berhenti selfie kat sawah padi ni...kami pun ambil kesempatan berbuat demikian...sempat roger2 dgn adik2 kita berhenti dulu..time tu panas terik hihi



senyum mak su nak tangkap gambar



time ni bincang dulu
nak cari pose yg cantik hihi



saya sekeluarga
tgklah belakang tu..luas terbentang sawah padi
indahnya rasa



senyum walau hari panas terik



gaya dr anak2 mama



gigih bawa mak turun ke sawah padi
nasib baik mood baik hihi
jom mak posing sekali



kata mak lang adik saya
ini geng perempuan saja



pose bebas kata mak su, cepat



suka gambar ni kakak n adik
 mesra gitu huhu
puas hati dpt posing2 manja kat sawah padi
ank2 lg suka pestime tgk bendang
dptlah gitau inilah pokok padi
drpnya nnti jd beras
beras inilah yg kita makan jd nasi huhu
ok semua dah fahammm

16 comments:

aryan azra said...

Sama pula kita bergambar di sawah padi pada hari raya hehehe

tempat itu macam pernah berhenti juga sebelum2 ini

saniah ibrahim said...

Selamat hariraya Nur...masih belum terlewat kan nk ucap.:-)
Kalau akak ada peluang pun akak akan amik gambar kat sawah macam tu tapi akak dah usia ni pun tak pernah jejak bendang...cantek kan pemandangan sawah yang menghijau

saniah ibrahim said...

Selamat hariraya Nur...masih belum terlewat kan nk ucap.:-)
Kalau akak ada peluang pun akak akan amik gambar kat sawah macam tu tapi akak dah usia ni pun tak pernah jejak bendang...cantek kan pemandangan sawah yang menghijau

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Biasa lalu lalalng kat sawah padi tp lom trgerak hati nak singgah bergambar Nur..hihihi

nuyui a.k.a miss YUI said...

sbb suasanya tu best...heheh

Kakzakie Purvit said...

Bukan senang nak dpt peluang posing berlatarkan sawah padi macam ini kan Nur
Kakak rasa entah dah berapa puluh tahun tak pernah rasa jejak sawah padi.

Cantik saujana mata memandang sawah padi ini..

norhidana miswan said...

kalau semua pakai baju raya lg meriah kak....

mmg cantik pemandangan bergambar latar belakang sawah padi... suke2

Nieyl said...

Salah satu tempat yg teringin sgt nak amek gambar..
belum ade rezeki lagi...

Rizziela said...

Tahun ni x sempat nak bergambar kat Bendang.. sampai kampung tu pun dah lama.. kalau x mmg x lelpas kan peluang bergambar kat bendang..cantik menghijau ajer kan

Puan Kutu said...

Wah kemain lg port posing tepi bendang..tahun depan nk posing3 kt sawah gak la..kmpg su ada je sawah tp tak pernah pun pegi photoshoot kt sawah..

Puan Kutu said...

Wah kemain lg port posing tepi bendang..tahun depan nk posing3 kt sawah gak la..kmpg su ada je sawah tp tak pernah pun pegi photoshoot kt sawah..

Rinna said...

Waa seronoknya bergambar ramai2 gini kat tepi sawah padi gitu.. meriah..

LYAfrina said...

tringin jgk nk posing kt sawah padi menghijau.. masalahnya x pnh jumpa... huhu

hainom OKje said...

Cantik background sawah padi ni....hijau dan biru. Lighting pun cukup, hasilnya pun akan jadi cantik

Mummydearie said...

Sempatlah beri penerangan tentang sawah padi ke beras ya ^_^

Kat sawah padi mana saya nak posing ni? Jealous pulak rasanya, nak juga photoshoot kat sawah padi terbentang luas gitu!

dear anies said...

amboiii kemain lagi posing kt sawah padi... x panas ke kak oiiii ;-)