TEMAN ALAM MAYA KU......

Wednesday, July 27, 2016

Mr CENDOL


Assalammualaikum...
Salam Syawal semua...



Dating ber3 je tau...saya, hubby n mak...misi mencari ikan bilis dan seangkatan dengannya dah selesai...last kami isi perut pagi tadi kat rumah mak cu di Teluk Intan

Sebelum sampai Marina Cove Resort singgah kat kg mak ziarah kubur opah atuk kedua belah pihak yakni mak n arwah abah...perut ok lg tak berbunyi huhu

Lepas solat jumaat terus check in bilik...bestnya dapat relaks...mahunya bole relaks, mana bole relaks ok...plan sebelum balik KL mesti beli ikan bilis...harusss


Selepas selesai beli belah kat Lumut, mak pula dah lapar misi jalan2 cari makan la...fev mak sudah semestinya laksa...kata hubby jom try Mr Cendol kat Lumut



pestime singgah
raya ke 3 banyak kedai dah buka tau
mana tak lapar tengok jam dah



Cendol soya pilihan saya, sedappp



Cendol soya campur ais kerim hubby punya
Mak pilih cendol pulut
Kena tunggu lama sikit la
sbb pekerja ramai yg cuti raya
memang sedap cendolnya
hingga kini dok teringat2 lagi tau



Rojak pilihan saya
Hubby mee rojak
Mak semestinya laksa
Semuanya sedap2 laaa



Sedap laksanya kata mak



Licin sebab lapar or sedap ni huhu
Dua2 bole haha

12 comments:

Kakzakie Purvit said...

Sedaplah tu Nur baru licin
Kalau lapar pun tapi tak sedap rasa kakak tak habis pun sebab portion dia boleh tahan banyak juga tu.

idzwa kamaruddin said...

amboiii seronok nyer dating dgn mak..heheeh..bawak pulak pegi jalan makan-makan bestn yerr ;)

eima said...

ari tu waktu pi bercuti pangkor tu tak terperasan pulak mr cendol ni klu tak boleh try

Cho Zila said...

yang kat Ayer Tawar dah tutup Mr Cendolni... akak suka gak laksa dia...

Mummydearie said...

Kalau dah orang tua kata sedap, memang sedaplah gamaknya laksa tu. Saya tengok pun terliur tapi tak lamalah sebab tengok gambar last dah licin pinggan. Simpan balik air liur. Hehehe!

Azian Elias said...

meliur tgk cendol. kena pegi ROjak Karim ni.

saniah ibrahim said...

Ada cendol soya ya nur ...tentu sedap kan.Tengok gambar pun dah tau semua sedap2 belaka...suka tengok mak nur makan.

saniah ibrahim said...
This comment has been removed by the author.
hainom OKje said...

Alahai ....tengok cendol teringin pulak dah Nur.

Hihi licin tu. Confirmed sedap campur lapar tu

aryan azra said...

sedapnya tengok cendol tu

dear anies said...

sedapnya cendol...mn2 tmpt kalu pergi mesti rojak x leh dipisahkan dgn cendol ;-)

Blogger said...

Looking for the Best Dating Site? Create an account and find your perfect match.