TEMAN ALAM MAYA KU......

Monday, May 16, 2016

SOLAT HAJAT DAN BACAAN YASSIN


Assalammualaikum....



05 Mei 2016

sempena Isra' Mikraj  baru2 ini sekolah azeem telah mengadakan solat hajat dan bacaan yassin untuk tahun 6 bagi memudahkan semua pelajar yg ambil UPSR nanti

alhamdulillah hubby telah hadir dalam majlis tersebut bersama hero2nya...saya duduk rumah la (cuti laaa) sedih rasanya tak dapat pergi sebab time along dulu (2 tahun lepas) saya pergi huhuhu





kata hubby lepas solat dan bacaan yassin ada tazkirah pasai gajet....banyak yang buruk dari baik...anak2 kita akan lalai dalam segala hal...benda yg tak sepatutnya diaorang belajar dapat dibuat...dan macam2 lagi la...kalau dengar apa yang ustaz razis cerita takutnya kata hubby

katanya lagi kita ibu bapa perlu pantau gajet anak2...dunia makin maju...pemikiran anak2 pula lebih cepat dari biasa sebab apa...adanya bantuan dari gajet2 ni laaa




balik rumah hubby pula beri tazkirah pada kami semua huhuhu...benda yang baik patut di buat...lebih2 lagi saya punyai anak2 yang sedang meningkat dewasa...sekarang ni pun adalah sikit2 saya lalui...

apa2 pun semoga anak mama Qhaifa Nur Azeem dipermudahkan dalam segala hal lebih2 lagi dalam UPSR pada yang tiba tak lama lagiii..

In Shaa Allah, semoga berjaya...

10 comments:

Kakzakie Purvit said...

Betullah tu Nur. Sebab bila kita uzur tak dpt pergi kenalah dengar tazkirah dari hubby kita pula bila dia balik utk sampaikan apa yg dia dah dengar. Oklah... kakak dgn abang pun selalu gitu.

babYpose said...

Moga hero Azeem dapat A dalam semay matapelajarannya.. biar spesifikkan amin. Cemerlang dunia akhirat. Betul gajet ni memakan tenaga juga takut terabis tenaga digajet, aunty pun rasa begitu bukan saja tenaga tetapi masa juga.. yang bagus untung, takut terbabas tu rasa letih mata semua tu yang nak elakkan juga :)

Zaitun said...

semoga Azeem beroleh kejayaan dan dipermudahkan segala urusan. Anak2 yang belum faham banyak tentang gajet eloklah dipantau supaya tidak terikut benda2 yang kurang elok.

Nafira usof said...

ZUra pon sabtu haitu joint seminar keibu bapaan anjuran tabika Delisha. masa seminar tu pon dorang tekan kan pasal kawal penggunaan gejet pada anak2.
mmg banyak yg tak baik dr yang baik.
kena cuba kawal.

paridah said...

SEMOGA AZEEM SUKSES CEMERLANG DLM UPSR KELAK...KEGUNAANN GAJET BARU DLM MEDIA MASAKINI MMG PERLU DIPANTAU..MSLH GLOBLISASI NI..

saniah ibrahim said...

Takpelh nur tak dapat pergi,boleh saja doakan dari rumah,doa sorang ibu Insyaallah akan Allah kabul kan....semoga anak nur berjaya dengan cemerlang dalam UPSR .UPSR tahun ni tahun yang mencabar kan dengan 6 subjek.

Atie Yusof said...

Alhamdulillah.. bila hubby sendiri yg sampaikan tazkirah kan...mudah2an di permudahkan urusan anak2 beljar..
Bab-bab gajet ni sy mmg tegas skit..pantau..

mun said...

zaman teknologi makin maju ni.. nak plak gajet dah mcm keutamaan... mmg kena pantau je laa bebudak skang ni..kan..

hainom OKje said...

Untung ada 3 hero tau Nur....ramai keturunan tu. Tulah dunia semakin maju katanya. Semua infomation dihujung jari. Sebagai mak ayah tugas kitalah memantau Nur

dear anies said...

semoga dipermudahkan segalanya dan beroleh kejayaan yg membanggakan insya allah..