TEMAN ALAM MAYA KU......

Wednesday, May 4, 2016

REZEKI PENJUAL AISKERIM


Assalammualaikum....


bila semua cucu nenek timah berkumpul...riuh rumah jadinya...ini gambar masa cuti hari pekerja baru ni...rezeki buat penjual aiskerim






p/s - rezeki dikongsi bersama2....

10 comments:

Zaitun said...

Seronok berkumpul ramai2 penjual ice cream pun dapat income tambahan.

Kakzakie Purvit said...

Betullah... kalau ramai budak banyaklah yg dibelinya:)

wahida said...

betul tu rezeki haruslah dikongsi bersama...

hainom OKje said...

Wahhhh....sesekali cucu Cik Timah memborong boleh cover untung dua hari nampaknya achik eskrim tu hihi

lieyalatif said...

betul kak..same laa mcm kiteorg kalo balik kg....tetibe ade motor aiskrim lalu dgn bunyi loceng nyaringnyer.... jadi habuan anak2 dgn kazennye laaaa.... heheheeh sesekali belanje budak2 kan kak...dieorg hepi kite pun hepi heheheeheh lagi2 cuaca skrang panas...mmg laju jek kalo dpt aiskrim....

eima said...

rezeki ane tu ... klu pi rumah hujung lorong tu pun ... berbungkus diborong ..siap beli buat stok hahahha

Mummydearie said...

Budak-budak kalau dengar loceng aiskrim, tak pun motorsikal si penjual aiskrim, memang berlari laju nak pergi beli. Seronok makan aiskrim beramai-ramai macam ni!

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

musim panas dapat aiskerim sedap la

Puan Kutu said...

Kan..memang waktu cuti time anak cucu balik kmpg ni la rezeki penjual asikrim bertambah..budak2 ngan aiskrim mana bileh dipisahkan..klu sy kt kmpg tu bukan anak2 je sekali ngan ibu abah wan maktok sekali makan aiskrim.hehe

dear anies said...

Alhamdulillah...