TEMAN ALAM MAYA KU......

Tuesday, April 12, 2016

NAIK BUKIT JUGRA WOIII


Assalammualaikum......



beruntungnya budak Qhaifa Nur Azeem ni...orang belum sampai sabah...dia dah pergi...orang belum masuk brunei dia dah masuk dah...kita belum sampai thailand dia sudahhhh

sabtu lepas sekolahnya ada aktiviti naik bukit jugra kat banting tuhh...awal pagi mama dah bangun...perlu ada kat sekolah pukul 6.30 pg...bersemangat woiii 

padahal saya dan hubby dari tahun lepas nak datang bukit jugra ni...ada je halangan...bawa anak2 buat aktiviti lasak memang impian hubby almaklumlah ramai hero2... mesti punyai hati yang kental dan semangat waja tak gitu hahaha




sebelum keluar harus selfie dulu
cepat mama lambat dah nii
awal lagi lahhh


serba sikit gmbr yg diambil oleh azeem n rakan2
cantik mama tp penatnya nak sampai atas tu
kata azeem kebetulan ada abg2 askar tengah buat 
latihan menembak mama
oranggg, memang ramai mungkin hari cuti


janji baliknya pukul 1 ptg
wasap dgn cikgu lambat sikit katanya
3 ptg azeem pun sampai rumah
  x larat mama nak jalan  
terus baring penatnyaa
adik2nya tumpang posing free gakk


tengoklah afnan n aeish tu
diselongkarnya beg angah azeem
ingat angah tu gi mall ke
nak cari gula or coklat or jajan pulak




best mama pergi bukit jugra..tak pa nanti mama ajak papa reramai kita pergi tau...baru tahu penat or tidakkk...macam tak sabar je nak pergiii hihihi....moga dipermudahkan



8 comments:

babYpose said...

Wah aktiviti lasak diminati angah ni, mesti teruja dengan view dari atas.. Alhamdulillah dah selamat sampai, terlentang berehat,adik adik duk cari souvenirs tu :)

lieyalatif said...

aktif azeem ni kan kak....bagus la kak, minat die.... lawoo woo view bukit jugra ni kak....penah tgk org share kat fb....lagi2 kalo sampai atas tu pagi2..sejuk2 die lain mcm org kata.....

tapi pic beg kene selongkar tu win kak hahaahahaha....asal bolehkan...

Kakzakie Purvit said...

Dia tak tahu abang dah lepak balik mendaki:)
Alahai adik, jumpa apa dlm beg abang tu?

saniah ibrahim said...

Aktif budak Azeem ni ya....sukar juga nak mendaki sebab tu balik dah kepenatan tapi tentu dia seronok tentunya.

norhidana miswan said...

kalu org macam dana nih kak... mmg takde minat2 pada bukit ke hutan ke... hahhaha
almaklum kan kecik sgt bdn nya...

bdk2 stamina tinggi lg itu depa suka tuh

wahida said...

wahhh...bagusla azeem ni...
tapi kelakar part adik2 nya selongkar beg abang tu...mcm kan si abang baru balik dari mall..ekekek...

Husna Rahman said...

rezeki diorang tu kak... tp bagus tau anak2 buat aktiviti mcm ni...blh trigger minda diorang pikir luar kotak..ye la klu asyik dlm kelas ye..fikir pun takat ruang tu je la...

hainom OKje said...

Saya kurang minat memanjat manjat ni Qaifa....memanjat mall bolehlah hihi...
Mmg nampak penat si Angah tu....tersadai gitu hihi...