TEMAN ALAM MAYA KU......

Monday, April 18, 2016

MACAM KEMBARRR


Assalammualaikum....





mana kembar...macam aja...afnan dan aeish beza umur 1 tahun saja tapi mereka berdua ni rapat...afnan darjah 2...aeish darjah 1
aeish sorang saja perempuan so cara main, bergurau macam lelaki...ikut cara abang2nya

nampak ayu aeish ni sebab berambut panjang...kata hubby dia tak akan sekali2 potong rambut aeish..biar panjang sampai kaki huhuhu...apa nak dikata???





afnan ni kuat bergurau, suka menyakat tapi bila bercakap kita pun tak terfikir ayat yg akan kuar dari mulutnya...ayatnya spontan

baru ni aeish cakap selalu nampak acik (afnan) main lari2 kat sekolah...oh patutlaa nak pergi awal...rupanya nak main dengan kawan

saya cakap kalau jatuh macamana...sapa nak jaga kalau masuk hospital

boleh afnan cakap kalau acik mati nanti sempat nak main dengan kawan

terkejut saya dengar ayat syahdu tuu...sedih mama afnan  tauu

12 comments:

Nieyl said...

singgah pagi isnin ♥

Kakzakie Purvit said...

Itulah anak-anak apa pun juga merekalah jantung hati kita Nur.

Nooriah Abdullah said...

Salam isnin qhaifa
Mmg mcm kembar pun kan walaupun beza nya setahun

SYANI said...

Anak2 saya pun ada yang selang setahun je.. So far Amira & Jasmin belum boleh get along hahaha.. asyik gaduh je.. maybe dah besar sikit baru ok kot

Zaitun said...

Salam singgah.
Beza setahun aje tu yg nampak mcm kembar.

norhidana miswan said...

yelah kak... depa lah yg paling rapat....
bdn pun lebih kurang je nampaknya...

tak sangka kecik gtu tp jawapan dia heheehhe afnan2

babYpose said...

Cerdik tu jawapannya. Betul seperti kembar, gaya pun dan minat pun sama..

Acik Erna said...

seronok tengok kalu anak2 rapat dan boleh bermain..bergurau adik beradik kan Nur.kalau gaduh sesekali biasa la adik beradik

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

hainom OKje said...

Kalau beza setahun mmg nampak mcm kembar Qaifa... hihi.... mmg comel kalau budak pompuan rambut panjangkan...

hainom OKje said...

Kalau beza setahun mmg nampak mcm kembar Qaifa... hihi.... mmg comel kalau budak pompuan rambut panjangkan...

Mummydearie said...

Alamak! Statement boleh mengundang pilu di hati ibulah macam ni!

Biasanya kalau beza setahun dua memang boleh jadi rapat. Boleh geng sikit ^_^