TEMAN ALAM MAYA KU......

Tuesday, April 5, 2016

JALAN2 - PICC PUTRAJAYA



Asalammualaikum......



mak kan tak de minggu lepas pergi Aceh...anak2 mulalah berwasap dgn makcik2nya (mak lang n mak su, adik saya tuuu) jomlah kita pergi tengok buku kat PICC Putrajaya

selalunya bila mak ada aktiviti luar, adik2 bukan nak tidur rumah kakak n abangnya...selesa kot tidur kat rumah sendiri, jenuh ajak macam2 alasan ada

akhirnya hari ahad lepas datang pun makcik2nya lebih kurang jam 10 pg...lepas bekpes kami pun keluar...masing2 excited nak ke PICC

saya pula pestime ke PICC, anak2 dah 2 3 kali datang...dah hafal jalan hahaha, jomlah intai aktiviti kami hari tuuu





disediakan sudut utk bergmbr
kami x lepaskan peluang, jom posingggg
sblm masuk dalam


 alahai comelnya dak aida aeish ni haha


mama pun nak tumpang sekaki laaaa
time ni ramai yg tunggu
 malulah nak buat aksi bebas hikhikhik


asal nmpk patung nak posing2 budak ni


dgn selamba aja suruh anak2 buat itu ini
along dah besar malulah nak posing mama hihihi


pergi hari last...
buku2 yg dikehendaki byk x ada
rasa malas pula nak ambil gambar kat dlm
hanya ini yang sempat di snap
faber castell jadi pilihan hati anak2
boronglah masing2 alat tulis
yg membayar sudah tentu mak lang hehehe
kalau bab beli belah mak lang
pujaan hati anak2...
bab makan2 serah kat mak su pula
tahu dah tuuuu
mak su pula suka makan2...


aida aeish dapatlah botol air disney
tak sudah asyik gantung kat leher
kalau sblm ni guna botol air lama
air masak yang di bawa tak habis
adanya botol baru belum waktu rehat kat sklh
dah licin..siap beri pesanan kena bawa 2 botol
baru cukup, pandailah kau dikkk


masuk pun x lama, dalam 2 jam
lps zohor orang makin ramai
dpt beli serba sikit kami pun keluar
kata ank2 thn ni bukunya mcm x best
tak seperti thn sblmnya, ya keeeee
cari tempat rehat jap
oohh lega dapat duduk walau kejap
ini kat belah luar





penat2 pun nak jalan lg tuh.....


6 comments:

Kakzakie Purvit said...

Penat yg membahagiakan ni lain Nur
Dalam keletihan tapi bibir mengukur senyum sebab dpt apa yg dihajatkan.

babYpose said...

Comel anak-anak berposing, untung dapat ke sini ada macam-macam nampaknya..gantung kat leher la dah dapat :)

idzwa kamaruddin said...

wahhh seronok nyer masing-masing!

wahida said...

bagusnya anak2 rajin nak cari buku...good!

LYAfrina said...

mesti ank2 happy ni..
lama jugak tu spend masa smpai 2 jam..

Zaitun said...

Assalam...rajin pergi cari buku bagus aktiviti mcm ini.
Kak Zai pernahlah sekali ke PICC tu dah lama pun.