TEMAN ALAM MAYA KU......

Friday, April 22, 2016

HATI2 WAHAI ANAK - ULAR PULA


Asalammualaikum....


gempar pula ular masuk kawasan sekolah skrg ni...ada betulnya cakap hubby ular pun panas dok dalam semak tuh yang keluar....macam kelakar je bang oi

semalam dah pesan kat anak2 jangan main kat kawasan yg bersemak kat sekolah or belakang sekolah...kita tak tahu kan ada apa...kiranya beringat juga...berhati2 lah kita semua kan...malang tak berbau

jom layan gambar yang tak seberapa nih



semalam murid thn 1 ada kem solat
mula kul 10 pg - 12.30 tghari
pose ceria sblm gi sekolah dr aida aeish haha


amzar yg kepenatan balik dr sekolah
musim panas kan skrg, sabar ya anak2
dah 3 hari kat sekolah murid lelaki thn 456
kena buat tekan tubi utk ujian segak
untuk kuatkan otot2 mama
bila mlm mulalah tangan amzar n azeem sakit2


baru ni hubby beli aiskerim potong
selagi x habis tak sudah2 bisik kat 
mama nak aiskerim boleh
tak kira siang malam


dah lewat malam tu dlm kul 10 mlm
nak juga makan aiskerim
selagi x habis, la ni dah licinnnn
senyap memasing hahaha




p/s - sekejap dah jumaat...hari sabtu ada gotong royong kat sekolah anak2...tak sudah cikgu wasap suh datang hehehe


10 comments:

hainom OKje said...

Mmg perangai budak sungguh tu, sama jer budak sini dulu dulu. Selagi tak habis bingit telinga kita dibisiknya.
Anak kita rasanya minggu lepas ujian segak tu...

SYANI said...

Alahai sian nengok si Amzar.. leti sampai terbaring kat lantai..
Panas2 ni memamg badan cepat je lesu.

Nieyl said...

Singgah pagi...
salam jumaat... ♥

idzwa kamaruddin said...

kann time ni aiskrim laaa paling sedappp!

Kesuma Angsana said...

Salam singgah & salam jumaat, maaf lama x jenguk N x terkejar nak baca n3 yg lain, musim2 panas ni kena hati2 lah

Norhayati Mohd Isa said...

Mmg takut dgn ular skrg ni kan nur..
Pesan juga dgn anak2..
Kalau masuk tandas tu..
Tengok2 juga..
Takutkan..
Itu hari cleaner ada jumpa ular sawa..
Dekat dgn tandas tu..

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

risau kan ? saya pun pesan kat adik-adik hati-hati janganmain kat semak...area kawasan rumah pun kna hati-hati nak pulak rumah saya kat kampung dalam kebun sawit ...mintak dijauhkan lah dari benda-benda ni

Acik Erna said...

acik pun risau nur bila hero bongsu acik kata ada jumpa sarung ular dirumah sewa dia

Ummi Khalif said...

Aiskrim juga la pengubat hati kanak2 ye. Dpt tgk je la kalau saya. Xdpt nak menelan tekak dah perit..

Mummydearie said...

Sama aje perangai budak-budak ni. Kalau kita tak pantau, memang macam nilah gayanya. Anak-anak saya pun sama. Kita beli aiskrim banyak-banyak nak buat stok tapi 'motto' mereka selagi tak habis aiskrim tu, selagi itulah buka tutup freezer sampai nak pecah peti sejuk tu rasanya!