TEMAN ALAM MAYA KU......

Monday, April 25, 2016

ANUGERAH KECEMERLANGAN 2015


Assalammualaikum....



check tarikh 23 April 2016, hubby cuti la... along aiman pun serah borang kedatangan untuk majlis anugerah kecemerlangan bagi tahun 2015..ok mama papa pergi....

esok nak pergi sekolah along malamnya pula hubby pergi ngeteh gan membernya kat tupai-tupai pukul 3 pg baru balik..pergi ke tidak esok ni (sabtu) 



ok, 9 pg hubby kata gerak..pergilah ni hahaha ingatkan tak jadi...nasib baik program baru nak bermula...along aiman pun belum naik pentas lagi...ini anugerah utk tahun 2015 diatas pencapaian dalam bidang akademik dan hal ehwal murid....pg tadi katanya badan panas, a'aah nak demam ke along ni...mood kurang ceria sikit ala ciannya


tak lama duduk nama along pun dipanggil naik pentas...zoom la dari jauh...apa2 pun tahniah la dari mama papa atas anugerah yang along perolehi...tahun depan dah nak PT3 kena berusaha dari sekarang...skrg dunia pendidikan makin mencabar along ingat tu...kena berusaha lebih lagi


Ok....

10 comments:

wahida said...

wah tahniah along!!
tumpang bangga dan tahniah jugak untuk akak dan hubby..


Husna Rahman said...

tahniah
semoga terus sukses

Acik Erna said...

tahniah along

hainom OKje said...

Tahniah Along... Khidmat Bakti tu anugerah apa ye Qaifa?
Seronoknya dpt tengok anak naik pentas....

babYpose said...

Alhamdulillah dan tahniah Along, aunty admire ni.. moga lebih berjaya selalu. InshaAllah.. syukur dapat tengok anak naik pentas..

nuyui a.k.a miss YUI said...

tahniah along..moga trus maju dan cemerlang

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Tahniah buat Along..semoga trs cemerlang...Aamiin

saniah ibrahim said...

Tahniah along,semoga akan terus cemerlang

Mummydearie said...

Tahniah buat Along jadi salah seorang pelajar cemerlang di sekolah. Semoga mampu meraih kejayaan yang berterusan.

Nasib baik jugalah ayahnya walau lambat tidur, masih sanggup nak bangun awal pagi. anak punya pasal, apa salahnya, ya tak?

Puan Kutu said...

Tahniah along..meraika kejayaan anak kenalah pergi..kecik hati anak tu klu tak pergi kan.hehe