Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

TEMAN ALAM MAYA KU......

Thursday, March 10, 2016

HEPI BESDAY ADIKKU LAGIIII


Asalammualaikum...



semalam wish besday kat adik bongsu saya..hari ni  nak wish kat sorang lagi adik saya...betul tak saya cakap bulan mac bulan istimewa buat family saya

hepi besday buat adik ke 3 saya..nor ashikin abdul hamid   
(10 mac)..masih bujang lagi tau

dalam family kami panggil maklang..

hepi besday maklang..yong doakan moga diberi kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki, cepat bertemu jodoh dan hidup sentiasa dirahmati, aminnn..

saya dengan maklang kami rapat..dalam family perempuan kami 3 orang saja dn ada sorang adik lelaki..maklang kerja gomen (akademi pencegahan rasuah m'sia - (maca) kat jalan duta..selalu kami sakat dia..bila nak kawin laa..bila ade citer yang hangat saja nak korek rahsia..oh tidakkk mulut pasti terkunci..perlu amanah..suka sakat gituuu jangan mare tauu


hepi besday adikkuuuu...
sayang ketat2 tauuu...



p/s - tak sabar lagi nak wish besday insan tersayang, tercinta hati saya dan family...tungguuu

6 comments:

lieyalatif said...

berderet2 plak yg sambut hari lahir bulan ni kak yeak.... untung mcm tu kak, leh buat double triple celebration sekali gus heheehehehe potong kek same2 lagi meriah dibuatnyer....

Kakzakie Purvit said...

Macam ni bolehlah celebrate sekali harung Nur
Happy birthday buat alang..

eima said...

happy birtday ....

rasp said...

wahhh...memang berderet ek birthday dlm bulan ni...
happy birthday alang!!

OKje said...

Happy bezday mak lang....moga cepat dapat jodoh ye

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

Happy birthday mak lang~! moga pnjang umo, murah rezeki n bahagia dunia akhirat. panjang ucapa kita.. hehe