Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

TEMAN ALAM MAYA KU......

Wednesday, March 9, 2016

HEPI BESDAY ADIKKK


Assalammualaikum...



bulan mac tiba lagi..bulan yang pasti family saya tunggu2..ada 3 orang tersayang saya akan sambut hepi besdayyy

apa-apapun saya nak wish besday kat adik bongsuuu saya dulu hepi besday adikku nurul huda abdul hamid (09 mac) dalam family kami panggil maksu..

hepi besday adikkk...yong doakan semoga adik diberi kesihatan yang baik..dimurahkan rezeki dan hidup sentiasa didalam rahmatNya..amin

adik saya ni seorang jurunilai hartanah...kalau kami adik beradik nak tahu pasal rumahh mesti tanya adik..sekarang dengarnya adik makin busy asyik balik malam saja..moga adik sentiasa dilindungi Allah..moga terus berjaya lagi dan lagiii



hepi besday adikkkk....
sayang adik ketat2 tau...


p/s - anak2 saya suka sangat kalau maksu datang umah, maksu suka jalan2 hehee

5 comments:

Nieyla Nadia said...

Happy birthday......
semoga dipanjangkan umur...dimurahkan rezeki..Amin...

Kakzakie Purvit said...

Biar besar macamana pun Nur kalau dah adik/bongsu mesti kita rasa dia kecik aje kan. Macam anak kita juga.

Happy birthday buat adik juga.

cahayahidupku.blogspot.my said...

Anak2 ni memang suka main dengan mak usu kan Nur..
Sama macam anak2 akak..
Selamat hari lahir juga buat adik Nur tu..

paridah said...

happy birthday adik moga sukses n happy selalu.

OKje said...

Best tak ramai adik?
Mesti bedt kan senang nak mintak tolong kalauada open house haha.