TEMAN ALAM MAYA KU......

Thursday, March 3, 2016

CITER ANAK BUJANG SORANG NI - AMZAR


Assalammualaikum......


lama dah x citer perihal anak2 ni
hari ni nak citer pasai anak bujang yang sorang ni
qhaifa nur amzar
tahun ni dah darjah 4, juga sorang pengawas
masuk kelas first kena lebih sikit belajar kan kan
katanya mama dalam kelas alang paling rendah 
macamana nak tinggi
kata papa minum yogurt blisss
sebab dulu paksu pun kecil macam alang, wan dok tuba minum yogurt blisss sekarang dah tinggi macam galah hahaha
sekarang asal masuk kedai yogurt blisss yang di ambil dulu


bagus amzar ni, benda lain tolak tepi


kasih seorang papa siap belikan 5 botol tuuu
tak tinggi...tak tahulahhh



ni citer semalam.....

kat sekolah semalam ada larian merentas desa
amzar rumah kuning, baju sukan tuh kawan belanja belikan tau
macam tak caya mama tau, rezeki amzar
so excited nak pakai tuuu
balik rumah terus panggil mama
mama, mama alang lari dapat no. 6 tau, ini hadiahnya


lajunya alang lari...
sebab minum yogurt blisss lah mama
ya ke...bolehlah hikhikhik

8 comments:

lieyalatif said...

wahhhhhhhh kak leh jadi duta yougurt bliss nie heheheeh...lieya pun suke yogurt bliss nieh...mmg tu lee air lieya beli kalo masuk petonas ke mall ke hehehehe...bukannye ape nak bg penghadaman senang....

kak, org kate makan calciyum tu...akak beli laa susu die perase coklat tu..bancuhkan pagi2 ...bagus gak tu utk tgi...lieya pun nak bagi dayyan laaaa...die pun mcm stok2 rendang ajek tu heheheeheh....

alhamdulillah..aktif anak akak di sekolah....

Kakzakie Purvit said...

Kalau badan kecik lari memang laju Nur
Kakak dulu masa sekolah kan kecik dan kurus lari memang selalu dpt medal
Tapi dah tua dan kembang ni kalau jogging nak lari lama pun dah semput hihi...

Amzar dah khatan belum Nur? Kadang budak lelaki lepas khatan dia akan cepat tinggi.

mun said...

xpe kak..budak laki ni lambat sket tggi... tggu masuk form 1 ke atas.. mau tggi dia nanti.. hehehe

SYANI said...

Semangat dia nak tinggi ye.. Takpe.. nanti lama2 tinggi la tu...

eima said...

yogurt bliss ni mcm utk kuyus je ... hehhe
cuma minum susu high kalsium dan mkn hign protien untuk tumbesaran.

wahida said...

mcm anak saya si abang tu la, darjah 5 dan dah sunat pun, tapi tak berapa nak tinggi sangat...hehe...

tak kisah la kan, janji dia sihat tubuh badan...tu yang penting...

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed said...

Salam kenal..thanx dtg singgah blog saya ye..^_^..anak bujang awk comel pon tkpe..hensem dah tuuu..hihi

hainom OKje said...

Jadi rebutan esok ni QN, hensem , pandai tak lama lagi tinggi mcm model...
Mama pening esok ni hihi...