TEMAN ALAM MAYA KU......

Wednesday, March 16, 2016

BOLEH AJA


Assalammualaikum...



hero2 kan ramai...bab tumbuk menumbuk bawang ni selalu serah pada anak2...kita boleh buat kerja lain...ini juga ilmu pengetahuan jugak kan...senang di kemudian hari

kali ini turn afnan pula...lamanya tunggu mana pulak afnan ni pergi...rupanya cari spek mata..nanti acik nangislah mama kalau tumbuk bawang ni..aduhai anak2

apa2 sajalah..janji tumbuk




tumbuk bawang gn ikan bilis je afnan



ni citer tghari smlm...
amzar pun cari spek...
kena pakai mama sbb tumbuk cili padi, ok...
dari 5 spek mata yg ini bertahan hingga kini..
dari aeish kecil tuhhhh...




Ok, baiii...

14 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi bgs ni dri kck pndai tlg...

Kakzakie Purvit said...

Ada idea juga anak-anak ni Nur
OKlah tu janji rajin tolong mama:)

SYANI said...

Stylo gitu nak nolong mak di dapur ye...

Norhayati Mohd Isa said...

Hihih siap rayban tu Nur..
Kreatif lah tu, takut terkena cila dimata...

norhidana miswan said...

haahhahha utk keselamatan lah kak... takpe

AnneRaini said...

sy dulu kecik2 tutup pakai pinggan kaca. ms tu spek pon xde. hehe

wahida said...

hahaha...comel je...

mun said...

rajin anak akak... bagus semuanya... :)

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

Rajin nya.. kecik lg da pandai tolong mama dia dkt dapur. hehehe =) Bgus sgt.

Azian Elias said...

he,,hee,, cute pulak..

rasp said...

tumbuk dgn bergayanya...hehehehehe

aizamia3 said...

Tak banyak sikit biar dorang tahu kegunaan barang2 yang ada kat dapur tu.. ;)

saniah ibrahim said...

Rajin nya bujang2'kecik ni tolong mama masak ya...hensem tu bercerminmata hitam

+ e.z + said...

hensem kan menyambal ;p