TEMAN ALAM MAYA KU......

Tuesday, February 23, 2016

BOWLING - KALI KE 3 MAIN

Assalammualaikum...


Entahlah dulu bila adik2 ajak jom main bowling malasnya nak ikut, sebenarnya tak pandai main haaaa mulalah reka pelbagai alasan tak nak ikut

Selalu anak2 saja yang pergi, bila balik macam2 citer saya dengar bestlah, rugi mama tak ikut

Hati terdetik nak pergi main bila mak cakap ikutlah adik kau tu nanti siapa nak jaga anak2 tuu, itulah ayat syahdu mak pada saya

Sebenarnya mak dah tahu saya bukannya suka sangat nak jalan kat shopping mall ni, dahlah ramai orang pening kepala dibuatnya..baik punya ayat haaa

Tulah kan belum cuba dah cakap tak best, bila dah start main sedap pulak, mula lupa umur dah makin naik main mengalahkan orang belum kawin heee

Tup tup tup ini kali  ke 3 saya main bowling terbaru masa cuti  CNY baru2 ni...balingan yang di baling asyik jatuh aja tuh yang gian nak main lagi, kali ini kami main lama sikit adik bayar lagi nak sambung main patut lama saya rasa kenapa tak habis2 

Tapi memang seronok main dengan budak2 ni banyak ketawa dari main mana tak asyik masuk lubang sesaja lepas tu suka hati anak2 nak baling macamana, yang penting hepi kan anak2 mama

Inilah 2 orang adik kesayangan saya yang rajin benor bawa anak2 saya berjalan lepas tu ikut saja permintaan anak2 nak itu dan ini...



7 comments:

SYANI said...

Tu la kak, orang kata tak cuba tak tahu.
Saya pun dah lama tak main bowling.. lepas kahwin memang tak sentuh langsung bola boling..huhuhuhu

lieyalatif said...

laaaaaaa kebetulan kak nur...sabtu lepas lieya bawak budak2 main boling...4 games main kak....lieya tak main pun..3 badek tu ajek...tak reti lenguh tangan hah...kebetulan apaknye ade game ngan budak2 opis heheheheehe...

lieya main suke2 boleh kak, tapi kalo main utk lawan baik lupekan ajek sbb lieya laa ratu longkang hahaahahah

Kakzakie Purvit said...

Kalau ada mak saudara yg supporting anak-anak buah memanglah suka Nur
Anak-anak pula jenis dengar kata mak saudara tak adalah masalah. Boleh jadi teman dia nak main..

LiYa HaNiF :: said...

bowling...!!!
Hehehe liya surrender ler kak... tak pandai nak main sebenarnya .. padahal best apa kan kalau dapat main...

Mummydearie said...

Belum cuba, belum tahu. Saya pun kalau tak kerana anak-anak saudara, memang tak pernah pergi main bowling ni. Selalu kalau pergi pun sekarang ni saya menemani anak-anak aje. Seronok tengok mereka bermain.

- dieyana - said...

syok main boling ramai2, ..tapi sy tak pandai..hahah...masuk longkang je..tapi kawan2 spoting..ada pulak geng masuk longkang...lps tu gelak sesame..;-))

LYAfrina said...

bowling ni bila dh start main..ssh nk bhenti..