TEMAN ALAM MAYA KU......

Tuesday, February 16, 2016

SURPRISE DARI HUBBY

Salam

11 Februari 2016 dapat surprise dari hubby

Syukur, Alhamdulillah padamu Ya Allah kerna bulan ini banyak kejutan dan rezeki yang x di sangka - sangka

Memang dah lama nak punyai tab sendiri, selalu dok kongsi dengan hubby dan anak

Akhirnya impian tertunai jua di tahun 2016

Asyik ada halangan bila nak beli, kejap fikir mahal la, baik duit tu guna untuk yang lain la, baik simpan la..last2 tak beli sudahnya

Dalam diam hubby beli juga, lepas ni x payah kongsi dah, tak payah rebut2 hahaha

Terima Kasih Ya Allah....

15 comments:

idzwa kamaruddin said...

wahhh so sweet ;)

SYANI said...

Wow.. husband kasi surprise.. priceless!

- dieyana - said...

Alhamdulillah...impian terlaksana..bestnya!

eima said...

tahniah ......

wahida said...

wah bestnya...sweet sangat ni...

Rizziela said...

bestnya... untunglah kan husband romantic

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Alhamdulilahhhh..sesekali suami buat suprise..mmg trharuuuuu :)

che mid said...

Makin rancak le lepas ni ber entri entrian he he.. happy for you sis..

Norhayati Mohd Isa said...

Alhamdulillah..
Murah rezeki Nur..
Akak pun mcm Nur suka fikir mcm tu..
Penyudahnya tak beli..

Kakzakie Purvit said...

Syukur alhamdulillah berkat sabar akhirnya dpt juga impian
Tapi Nur tunggulah ada juga nanti yg nak berkongsi - buah hati yg ramai tu mesti dok mengintai aje tu:)

norhidana miswan said...

waaa... best2....

yelah dia rasa dia mampu kira hadiah sbb akak urus family lah tu

Nooriah Abdullah said...

alhamdulillahhh rezeki jgn di tolak

Azian Elias said...

ALHAMDULILAH... best lah kann...

Mummydearie said...

Alhamdulillah! Tercapai juga impian di awal tahun 2016 ni. Rezeki yang memang dinantikan sekian lamalah ya!

LiYa HaNiF :: said...

alololo sweetnya hubby akak....
okey lepas ni boleh berblog guna tab je yerk... ^_^