TEMAN ALAM MAYA KU......

Wednesday, January 13, 2016

DUNIA BARU AIDA AEISH

Salam....

Tahun 2016...

Tahun ini tumpuan lebih sikit di beri kat anak mama yang bongsu gitu atau gegurl mama yang sorang ni siapa lagi Qhaifa Nurin Aida Aeish

Inilah dunia sebenar Aida Aeish, tahun ini dah masuk darjah 1

Sokongan orang disekelilingnya menjadikan Aida Aeish lebih kuat, tabah serta berkeyakinan

Lagi dekat nak masuk sekolah lagi bersemangat nampaknya, alhamdulillah

Abang-abangnya pula sentiasa beri sokongan lagi tak sabar

Teman setia Aida Aeish tentulah Afnan yang dah masuk darjah 2 tahun ni

Afnan dan Aeish sekolah petang...
Azeem darjah 6 dan Amzar darjah 4 sekolah pagi...
Along Aiman dah tingkatan 2

Saya pula tak lepaskan peluang bila pihak sekolah benarkan ibubapa bersama anak2 selama 2 hari ni

Dapatlah tengok kelas, pergi toilet sendiri, nak berkawan tuh nampak masih malu2 sikit

Bila time rehat makan bersama...bila dah tengok susahnya anak2 nak beli makanan ni...perlu bawa bekal dari rumah... itulah yang saya  buat untuk anak2 dari dulu lagi

Cukuplah bagi saya pihak sekolah beri 2 hari untuk bersama anak2...sekarang kena berdikari sendiri tau

Moga dipermudahkan segalanya buat Qhaifa Nurin Aida Aeish

p/s - selamat tahun baru 2016 buat rakan2 semua

5 comments:

norhidana miswan said...

nsb lah ada abg afnan yg blh teman aeish utk pi kantin ke apa kan... takde lah sorang2 time nk balik ke apa kan kak...

bgs jgk sekolah bg 2hari utk ibu baca teman, isnyallah ok lah tuh aeish tuh kak... kalu dh pandai berkwn2

yelah, nk mengelakkan dr ssh2 kt kantin tuh, bekal kan je kan kak

Qaseh Suhaida said...

Selamat tahun baru 2016
Comey Aida Aiesh ni....rajin ibu ikat rambut dia.

lieyalatif said...

alahaiii comel anak dare kak...siap bertocang dua lagi hah eheheheeheh....

akak jgn risau...tgk aiesh ni muke berani...kompom cepat dpt serasikan diri dan berdikari....

Kakzakie Purvit said...

Anak yg dah biasa di tadika disamping jenis pandai berkawan tak ada masalah Nur. Tapi memang membeli seminggu-dua masih susahlah utk budak baru 7 tahun. Bawakan duit ngam-ngam/syiling bagi memudahkannya Nur. Bekal-bekal juga tapi budak kan kadang tengok kawan membeli ada keinginan juga. Kesian pulak kan..

wahida said...

comel anak akak...siap tocang lagi tu...nampak kemas sangat...