TEMAN ALAM MAYA KU......

Friday, June 5, 2015

FLORIA 2015



Salam Semua....


Setiap tahun memang tunggu kedatangan floria putrajaya ni mesti nak pergi lagipun anak-anak dah besar datang tempat macam ni mata kena cekap takut hilang entah kemana

kali ni datang dengan mak dan adik-adik, hubby kerja tapi nanti kena temankan hubby juga

kenapa tah tahun ni tak habis jelajah sebab datang dengan mak dahlah hari panas terik, memang tak tahan punya banyak kami berhenti dari berjalan tak sanggup tengok kaki mak sakit nanti tau demi cucu-cucu mak sanggup tau melayan kerenah mereka





hampa tau sebab tak dapat masuk rumah salji, orang punyalah ramai tak sanggup nak beratur panjang kasihan kat anak-anak tak ada rezeki lain kalilah

punyalah penat berjalan dari pukul 10.30 pagi, last-last 6 petang jom balik










p/s - 1 Jun 2015 anniversary kami ke 14 tahun..alhamdulillah moga berkekalan ke jannah, amin...

7 comments:

Khai♥Rin : anies said...

lama tu kak 'berkampung' kt floria ;-)

eima said...

kami yg dok sini pun tak pi lagi .. tah la nk pi ke tak .. hehehe

mun said...

hpy anniversary yg ke-14 tahun kak...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Bestnya g FLORIA....kak atie xpernah sampai pon.InnshaaAllah 1 hari kot...
HAPPY ANNIVERSARY jg..semoga bahgia hingga ke jannah.Aamiin

LYAfrina said...

waa,,,seronoklah anak2 semua..
lya ke KL baru2 ni sikit x tringat nk terjah FLORIA ni

alhamdulillah..happy anniversary kak...smoga kekal bhagia slamanya

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Norain Binti Omar said...

Salam,

My name is Norain from ZALORA Malaysia and I would like to offer you to do a collaboration with us. Appreciate if you can drop me an email at norain@zalora.com.my

Thank you