TEMAN ALAM MAYA KU......

Wednesday, April 1, 2015

KINTA RIVERFRONT HOTEL


Salam semua.....


alhamdulillah selamat tiba akhirnya kat Kinta Riverfront Hotel


dugaan sungguh bagi say semalam
bertolak dari opis jam 5 petang
amboi naik alphard vellfire yang terkejut baru pagi keluar kete tuh
masih bau kedai lagi
tup tup baru 10 minit bertolak kena langgar dari belakang
saya baru berangan jap, selesanya rasa
teruk gak myvi tuh tak boleh bergerak kena tarik
kereta bos bumper belakang tercabut sikit tuh
nasib baiklah naik vellfire kalau kereta lain
sure teruk agaknya kami
trauma sekejap
nak settle bukan jap lama tuh
dari balai polis cyberjaya ke IPD Sepang pulak
selesai urusan balai dalam pukul 10.30 malam
11 malam baru gerak ke Ipoh, naik kenderaan lain (van panjang)
aduh sakitnya badan tension tau ha.ha
3 pagi baru sampai hotel
tidur pun tak lena dok kenang anak-anak kat rumah ni
hubby lah ambil alih tugas masak, basuh segalanya
hari ini rest, petang karang setting apa yang patut
esok mula kerja sampai hari ahad
petangnya baru gerak ke Desaru Johor
bayangkan dari Ipoh terus ke Desaru, kasihan badanku
seminggu pulak kat sana, rindunya kat hubby & anak-anak
2 minggu menanggung rindu
moga dipermudahkan segala urusan dan perjalananku, amin


p/s -  GST dah mula macamana yup....

10 comments:

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

ya Allah... kalau akak pu terkejut jugak tu.. tak kiralah kereta baru ke lama kalau dah namanya accident mesti trauma kejap kan?
tapi syukurlah takde yg serius.. yg penting kita selamat..

penat juga tu kan keje outstaion mcm tu... badan akak mmg tak tahan kalau kena camtu.. hehe..

Kakzakie said...

Org yg drive Myvi tu terpegun tengok kereta baru sampai tercium belakang kereta Nur. Nasib baik tak apa-apa - syukur alhamduillah.

Tak teruskan perjalanan/tugasan lepas ni lepaskan rindu. 2 minggu memang rindulah Nur tapi demi tugas kan.. tahankan seketika. Boleh skype buatlah masa malam.

Nazayiena Ayiena said...

Assalammualaikum Nur,lamanya OS...
tp nak buat camne,dah kerjakan...
Nasib baik xde apa2kan..

wahida said...

yang penting semua selamat...
Alhamdulillah...

Khai♥Rin : anies said...

alhamdulillah semua selamat
tp lama jg tu kak baru smpi... mesti penat nk msk keje pg tu

LYAfrina said...

amin..xpelah..2 minggu tu..pejam celik pejam celik sekejap je...

huhu..mujur la nail vellfire.. kete besar ..klo kete biasa2 cnfirm teruk jgk kot

lieyalatif said...

mujur takde ape yg teruk belaku kak....mmg kak, kalo bab eksiden2 ni byk bende kene settle...hope semua dipermudahkan semua nye..sian keter bos...velfire tu huhuhuhu

in sha Allah kak...hubby akak boleh tu.... sesekali kene gak tinggalkan dgn hubby kak....bagi ujian kehidupan sikit ekekekekeke...hope mase cepat berlalu n tempoh akak outstation cepat berakhir...

take care ye kak nur...

rini.borhan said...

Alhamdulillah semuanya selamat. Lamanya OS..huhu..rindu anak2 kan..

@ JEMPUT SERTAI "GIVEAWAY: RINIE BORHAN"

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI