TEMAN ALAM MAYA KU......

Wednesday, March 25, 2015

OUTSTATION, OH TIDAK.....


Assalammualaikum.......





masa dapat panggilan kerja dah dimaklumkan saya kena outstation
terkejut juga 3 minggu tuh
mulalah otak ni macam-macam yang difikirkan
terus teringat kat anak-anak
mulanya ditangguh....akhirnya confirm sudah
29hb mac 2015....2 minggu...1 minggu desaru...1 minggu ipoh atau kinta
makin hampir nak pergi ni sedihnya rasa nak tinggalkan anak-anak
apalagi cepat call mak
ok nanti mak datang rumah yup, lega rasanya
sayang mak ketat, ketat tau....
itulah pengorbanan seorang ibu buat anak dan cucu-cucunya

5 comments:

eima said...

seb baik dekat kan .. boleh jugak mai tgk2 ank2 akak

Kakzakie said...

Kalau dah jadi scope of works yg ditawarkan memang kenalah pergi jug Nur. Hrap oklah semuanya..

Khai♥Rin : anies said...

lama tu kak...

lieyalatif said...

kaaaaakk lamenye nak outstation tu....kalo tak pikir2 anak2 mmg malas nak gi kan kak.... sape nak siapkan makan pakai pergi sekolah semua...mujur mak ade kak nur...takpe kak....moga2 lepas ni takde dah outstation lame2 gini....

take care ye kak nur...

LYAfrina said...

moga semuanya dipermudahkan