TEMAN ALAM MAYA KU......

Monday, December 2, 2013

PENGHIJRAHAN KAMI


Salam Semua....


tak tahu dari mana nak dimulakan cerita ni...dalam hati macam-macam perkara hendak difikirkan...bila hubby beritahu rumah yang kami nak duduki dah siap lepas raya baru ini terus keputusan kami buat.....





keputusan yang telah saya dan hubby buat....saya sekeluarga akan berpindah kediaman dari Kuala Lumpur akan ke La Cottage, Putra Perdana, Puchong untuk memulakan kehidupan baru kami disana

selama 37 tahun saya disisi mak dan adik-adik....akhirnya 2014 adik-adik yang bakal menjaga mak....aduh pedihnya perpisahan ini tapi keputusan telah kami buat...


15/11/2013





salah 1 borang pertukaran sekolah anak-anak

surat pertukaran sekolah anak-anak telah saya hantar dan telah disokong pengetua sekolah...hanya menunggu hubby hantar ke Pejabat Pelajaran Daerah Sepang


18/11/2013

permohonan pertukaran sekolah anak-anak hubby dah hantar ke Pejabat Pelajaran Daerah Sepang....kata pegawai kat situ untuk tahun 2 dan tahun 4 tiada masalah ke sekolah baru nanti....hanya untuk tahun 6 (along aiman) kelas untuk tahun 6 dah penuh.....apa-apapun keputusan untuk permindahan anak-anak ke sekolah Putra Perdana 2 akan kami ketahui selewat-lewatnya pada 23/12/2013 nanti.....moga ada berita baik yang kami terima nanti....moga dipermudahkan segala urusan kami

untuk afnan 6 tahun pula sekolah tadika swasta jadi pilihan kami....nak hantar sekolah kerajaan dah tutup permohonannya....nak tak nak kena hantar tadika swasta juga...tiada pilihan buatnya


21 comments:

Puan Awin said...

slmt berhijrah kak...

Rinna said...

Alhamdullillah dah ada umah sendiri..cantik.. :)

inazamri said...

selamat menjalani kehidupan baru di rumah baru

» NAJA « said...

Selamat berpindah akak sekeluarga
moga kediaman baru membuka lagi pintu rezeki buat akak sekeluarga

Qhaifa Nur said...

- (Puan Awin)

terima kasih....
keputusan telah dibuat...moga diberkati hendaknya...

- (Rinna)

alhamdulillah....

- (inazamri)

membina kehidupan baru bagi kami...moga dipermudahkan segalanya..

Qhaifa Nur said...

- (NAJA)

moga pintu rezeki terbuka luas buat kami hendaknya...

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Semoga dengan penghijrahan ini akan lebih baik buat Nur sekeluarga...
Selamat menduduki rumah baru ye Nur... best tu dpt duduk rumah sendiri :)

Rai Ourkizuna said...

alhamdulillah.. semoga dipermudahkan semua urusan perpindahan ke lokasi baru kak..

Rizziela said...

mesti best kan nak pindah rumah baru

lieyalatif said...

oh akak pun mcm lieya gak la ni yeak....nak berpindah2...in sha Allah kak, walaupun keputusan ni berat sbb terpakse jauh dari keluarga asal, tapi itu mungkin takdir terbaik utk family akak....

in sha Allah kak, moga urusan pertukaran sekolah berjalan lancar....same2 kite doa agar dipermudahkan segala urusan....skrang akak mesti tgk sibuk pindahkan....mcm lieya lah, nak settle kan perpindahan sebelum sekolah naik....

Nurulhuda Abdul Latip said...

Semoga penghijrahan ini memberi kebaikan dan kebahagiaan buat akak sekeluarga.... Mula2 mmg sedih nak berpisah dgn mak tapi lama2 mesti ok kan...

Kakzakie said...

Harap-harap permohonan utk Along Aiman pun dipermudahkan macam adik-adik yg lain...

Dah tiba masa utk tinggal sendiri Nur. Tahniah!!

aanie said...

bestnya...slmt berpindah kak...

semoga dipermudahkan segalanya....

eima said...

wahhh dah nk duk rumah sendrik dah ... alhamdulillah...
nampaknye nanti tiap kali sy pi batu muda tak nampakd ah la kelibat akak dan anak2 ..huhu

akak disisi mak 27 tahun ??tu bermaksud umur akak 27 tahun ke ..ape ... kesalah baca atau sy yg tersalah panggey akak ni ???

eima said...

lupa plak ... luasnye tanah ... besarnye rumah die ....double storey coner lot ke ..semi D

yan's cottage said...

bestnya...coner lot tu....lepas nie...boleh buat taman bunga tu....

Chot said...

Setaman kita...moga semua urusan mudah ye..

norhidana miswan said...

takpe kak msh kire dekat lg boleh selalu dtg jenguk.... semoga pertukaran sekolah anak2 akak berjln lancar

lia said...

dekat la kita nnt kak... saya area situ jugak...

Khai♥Rin : anies said...

semoga segalanya berjalan lancar utk akk sekeluarga...

eB said...

ada hikmah tuh insyaallah...
slamat berhijrah ya :)