TEMAN ALAM MAYA KU......

Friday, November 29, 2013

SAIDINA


Salam Semua....


akhirnya tercapai juga hajat hubby nak beli saidina

sangat bagus untuk anak-anak mama rupanya....mereka akan cekap mengira duit....melatih anak-anak juga membuat pelaburan yakni beli hartanah.....bila dah terdesak macamana nak teruskan permainan yakni lelong pula...

hubby dan anak-anak mula main jam 9 malam habis hingga 1.30 pagi....siapa yang menang semalam....pemenangnya azeem sebab banyak beli hartanah siapa lalu sure kena bayar cukai....







hari ini hubby cuti pagi-pagi azeem ajak papa main lagi...tengah excited sekarang anak-anak....amzar tahun 1 pun dah makin cekap bab mengira duit ni....alhamdulillah 

lepas ni kata hubby nak beli manopoli pula, sudah....

17 comments:

Rai Ourkizuna said...

bestnyaa... kami adik beradik suka jugak main ni.. kalau dah main, sampai pukul 3 pagi.. furst kalau kalah..hahaha..

Kakzakie said...

Cuti sekolah inilah dapat main lama Nur. Bagus juga sambil bermain sambil menajamkan minda.

Ena's Stories said...

permainan macam ni mmg bagus tuk anak²....bgus digalakkan..

Mama Idlan Irsyad said...

ha, bagus ni untuk aktivit bersama anak2.. ni kalau dah main payah nak berhenti..haha

amirah said...

kalau mainan camni memang bagus kak..boleh belajar macamana nak beli labur kan..

yan's cottage said...

kat rumah yan pun selalu main nie...juga....

Ain Noraini said...

kak rumah kak ain pun ada...
dah lunyai dikerjakan anak2..

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Seronok dia orang main saidina tu kan... boleh belajar mengira duit Nur :)

Acik Erna said...

assalam nur..masa anak2 kecik..memang tu la mainan yang acik beli..saidina..monopi..chess dam dan dam ular hi hi

norhidana miswan said...

hahahah seronoklah diaorg kan... bgs gk game gini kan kak... pstu lg game yg sambung2 perkataan tuh...

AnneRaini said...

Game feveret sy ni...sys pun ada. Mmg syok main.

Fiza Rahman said...

Suka main ni dulu. Wah...sampai pukul 1.30 pagi tu ☺☺

asyifa mustaffa said...

Nak beli la...try bg anak main...:-)

aTieYusof Family said...

Memang bagus permainan ni.. menguji minda anak2 juga..
seronok je tgk depa main...:)

Seri Selaseh said...

sampai 1:30 pagi eh.. mmg leka btol main. Tapi saidina ni mmg bess. Stress kalau kena bayar hotel orang.

Satu lagi... bleh beli sahiba plak. Bleh belajar mengeja.

Tina Othman said...

Permainan time budak2 dulu

Khai♥Rin : anies said...

permainan zaman bdk2 dulu hehehe