TEMAN ALAM MAYA KU......

Friday, November 15, 2013

SELAMAT PENGANTIN BARU


Salam Semua.....

bangun pagi keesokkan harinya (09/11/2013) pelamin dah bertukar wajah so 2 pelamin untuk Faedah Tahar dihari bahagiannya...
tetamu yang datang pun silih berganti, cuaca baik cuma hujan sebelah petangnya tapi tak kisah majlis dah selesai..
alhamdulilah semua berjalan baik
bab menu hari tuh memang terbaik yakni sedap (disedikan oleh catering pilihan keluarga pengantin)...paling best nasi berianinya






pelamin no. 1
majlis berinai


pelamin no. 2
cantikkan


bergambar diruang yang disediakan
sangat kreatiflah mereka (yakni tuan rumah)






ada silat juga


keknya sedap tau
kek pelangi dan cupcake


aeish dan umairah (anak adik hubby)




baik along yup suapkan adik makan kek


pengantin bergambar selepas makan dan potong kek

8 comments:

attyfir said...

cantik baju pengantin
kty tgk sekarang.. mmg dah jadi trend , tuan umah siapkan sudut utk bergmbr ,

Kakzakie said...

Serba merah. Nampak meriah kan sebab warna terang. Pengantin suka warna biru/merahlah tu Nur.. Cantik!

lieyalatif said...

wahhh kaler jdt ni kak nur...mmg meriah...pelamin pun cantik...biru kuning...ceria nampaknyer...

lagi satu lieya suke kek tu...comel n sweet jek...kaler2 soft jek.....meriah majlis kawin ni kak nur....

Kesuma Angsana said...

cantik psgn pengantin ni .. tahniah buat mereka yer !

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

kedua2 pelamin tu nampak cantik sangat.... cake pon nampak menarik...pandai dorang pilih color.... :)

mizz miaizzati said...

cantik baju pengantin..lain dari yang lain..

Bbwana adienia said...

wow..cantiknya pelamin.color baju pengantin pun mengancam..tapi paling x tahan tengok kek tu..cantik sangat.selamat pengantin baru buat pasangan pengantin.

::NureeN:: said...

tahniah...
pelamin smpi 2, mmg meriah tol
kek yg best tue nyum3x