TEMAN ALAM MAYA KU......

Wednesday, November 6, 2013

AEISH DAN DONAT


Salam Semua....


Aeish kalau dapat makan donat
macam-macam aksi dia buat
peninglah tu mana satu nak pilih yup
layan sajalah......


1






2




geram tengok donat sekarang
nak makan pun sayang, cantik sangat ha..ha..

25 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

alaaa dah terliur donut plak!

Tina Othman said...

Oh suka donut ye

Cik Puan Rara said...

big apple? choclate monster sedapppp!

Gee® said...

Waaa... dh lama tak mendonut....

Queen Teratai said...

wah.. sedap2 tp xleh makan selalu... manisssss... hehehe

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Sedap2 Dounut tu..sama qis lah suka sangat makan Donut..

Acik Erna said...

donat sekarang memang macam2 rupa dan cantik2 kan nur

Rai Ourkizuna said...

adeih..terliur sungguh saya kak..

Kakzakie said...

Dah banyak tak tahu nak pilih yg mana satu ye:)

Cho Zila said...

donut oh donut... sedap sesangat...

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Anak akak pun suka donat Nur..hendaknya yg bermacam-macam rasa diatasnya ... yummy sedapnya :)

syariza09 said...

aar la, cantik2 sgt. sbb tu la budak2 suka..

Ann Ishak said...

yang cekelat tu sedap :)

wahida said...

big apple pujaan hati saya kak...feveret saya selamanya tu...

saya kalau big apple suka beli donashi tu...


sekarang dah terliur....huwaaaaaaa...

asyifa mustaffa said...

Dah bnyk sngt la tu...rambang mata dia...:-)

AnneRaini said...

Sedapnye donut...terliur org pntg..hehe

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

Ololo comelnyer dia buat muka tu..teruja nak makan donut yek..sama la ngan anak saya memang suka sgt ngan donut

LYAfrina said...

hihi.mesti dia pon pening nk pilih y mna satu dulu ni

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Sedapnya donat adik. Nak juga.

Umi Qi said...

Bulat2 donut tuh kak...comelll sgt2...mcm mana aeish tak pening kepala nak pilih hehehhe

Shark Kay said...

rambang mata ni nk makan mana satu.
heheh..

♥ ROS ♥ said...

Btol tu... Donut sgt comel sgt,,, geram.. :)

Kesuma Angsana said...

Kalau kat rumah ni anak2 mmg hantu donut hehehe

JunAina said...

Rasa nak jalan laju2 gi big apple.

Khai♥Rin : anies said...

Hahaha aeish fenin2 nk plh donut ;)