TEMAN ALAM MAYA KU......

Monday, November 4, 2013

BERGEMA AZAN KAT RUMAH


Salam Semua....


semalam 3 hero dah daftar nama untuk masuk pertandingan azan sempena sambutan Awal Muharram esok
semalam juga  tok imam dah beri markah....kena berlatih depan tok imam tuh
lepas asar esok pertandingan bermula......hadiahnya 

no. 1  - RM 100
no. 2  - RM 70
no. 3  - RM 50
saguhati - RM 20

mana tak bersemangat anak-anak yup bila tengok hadiah...bukan hadiah yang diutamakan semangat ingin mencuba harus dipuji....

kisah semalam semasa berlatih depan tok imam

along aiman - suaranya serak-serak basah
angah azeem - suaranya malu nak keluar...terlupa baca doa terus azan
alang amzar - mama, masa alang nak azan kaki menggigil sangat mama, kelakarnya

apa-apapun mama bangga dengan 3 hero mama



hanya Afnan baju oren tak masuk
sebab umur tak cukup
bergema suara azan kat rumah tika ini
sebab anak-anak gigih berlatih gitu

17 comments:

Kakzakie said...

Lari bertempiaran syaitan sebaik mendengar suara azan hero-hero tu Nur..

Selamat maju jaya anak-anak semua.

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Semoga berjaya buat anak2 akak..

syariza09 said...

wah,,bersemangatnya budak2..bagus2..

adrianna syaz said...

Wah..hero2 semua ni.. :)

Acik Erna said...

semoga anak2 nur berjaya..

BERT said...

hadiahnye lumayan... gudlak kak...moga anak akak berjaya ye ,,, aminnn

Queen Teratai said...

wah.. bagus2.. moga berjaya semuanya.. mst sedap suara laung azankan...

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Bagus anak-anak Nur, ada bakat jadi muazin di masjid nanti :)

asyifa mustaffa said...

Kak...semoga berjaya smua...:-)

Khai♥Rin : anies said...

all the best utk bakal muazzin!!

Chenta Ummi said...

wah bagusnyaa anak2 akak.. alhamdulillah sifat berani mencuba tu yang harus dipuji.. semoga anak akak menjadi anak yang soleh hendaknye.

Tihara said...

alhamdulillah moga jadi anak2 yg soleh dalam keluarga yang soleh solihin..aminn :)

Nurulhuda Abdul Latip said...

Wah bagus tu, semoga berjaya yea..

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

insyallah boleh menang tu.. klau tak menang pun, bagus utk pendedahan anak2.. :)

ct shah said...

hahaha..macam2 peel bebudak ni ek.sejuk perut mama mengandungkan kamu.

Mak Long a.k.a Kunang-kunang said...

Salam Maal Hijrah untuk Nur sekeluarga.

Alhamdulillah mempunyai anak-anak yang soleh.

Semoga anak-anak Nur berjaya dalam pertandingan Azan tu. InsyaAllah

Umi Qi said...

Bagusnyer pertandingan azan...sonok yer anak2 sis turut serta... :)suka lah tgk anak2 lelaki sis....happy tau Umi Qi tgk sis punya anak yg sgt2 cemerlang...