TEMAN ALAM MAYA KU......

Tuesday, October 8, 2013

NO. 3


Salam Semua...


apa-apapun tahniah buat Qhaifa Nur Afnan
 pertandingan silat baru ini dapat no. 3
satu lagi kejayaan dari anak-anak buat saya dan hubby






disinilah tempat berlatih dan berkumpul
Kem Ampat Tin, Jln Ipoh KL



antara para peserta silat hari tu
ada beberapa buah tadika kemas



dah berlatih dalam kem tentera
pergi ILP Jln Klang Lama kena naik bas tentera juga



hadiah afnan



ini hadiah dari mak lang (adik saya)
ais kerim magnum

22 comments:

lieyalatif said...

alhamdulillah...bakal pesilat negara nieh....dah mule menyerlah nie...hope afnan akan terus bangkit dan maju sampai boleh wakil negara pulak...amin....

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Wahhhh..!!Tahniah Afnan..no 3 pon dah trmasuk yg trbaik tu.Byk dpt hadiah yer..:)

Qashmere said...

tahniahhhhhhhhhhh

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

comelnyerr tengok budak kecik2 pakai baju silat..

Rai Ourkizuna said...

dapat jam? tahniah afnan..

SYANI said...

Tahniah Afnan...

Kakzakie said...

Ya Allah... bangganya kakak baca ini Nur. Tak padan comel-lote tengok hebat juga hero Nur ini.

Tahniah buat Afnan sayang. Auntie tumpang bangga sama:)

QueeN TerataI said...

no 3 pun berjaya juga tu.. bkn mudah nk bersilat ni kak.. silap gaya buruk x kena gaya.. tahniah utk afnan yer

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

tahniah untuk afnan...
dapat no 3 tu...kemain hencem afnan dah macam pendekar lagaknyer tu...

wahida said...

tahniah afnan...harap jadi pelapis negara satu hari nnt...

eima said...

wahh kat tadika pun ade silat ek ... bagus nye ....

syariza09 said...

tahniah afnan...best dpt hadiah, leh la pakai jam tu hari2

Ann Ishak said...

hadiah yang last tu memang terbaek :)

amirah said...

comelnya afnan dengan baju silat dia ye. tahniah dpt tempat ke 3. hebattt

aanie said...

tahniah afnan...bangganya tengok....:)

eira eixora said...

tahniah afnan. kecik2 dah pandai bersilat. bagus =)

ct shah said...

kecik2 dh pandai silat ek.boleh protect family ek dik.:-)

Acik Erna said...

tahniah afnan..boleh teruskan sampai beso nanti..seni mempertahankan diri

Tina Othman said...

Tahniah

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Tahniah Afnan..^^

Bbwana adienia said...

wah, tahniah buat Afnan..

Kesuma Angsana said...

tahniah yer !