TEMAN ALAM MAYA KU......

Friday, October 25, 2013

BERPAVLOVA PULAKKKK.....


Salam Semua....


layannnnn.......













Azeem pergi  Hat Yai, Thailand malam ni
bersama mak dan adik-adik
rezeki dia, sure seronokkan
selamat pergi dan kembali

20 comments:

Kakzakie said...

Kalau tak manis sangat kakak suka Nur. Tapi kalau yg manis menyengat kakak makan buahnya aje:)

Jue a.k.a Ibu 2F said...

dah lama teringin nak buat tapi tak buat lagi2...hahahahah nampak sedap tue

Ijah EmoTemo said...

nampak sedapnya :)

Rai Ourkizuna said...

wahh..macam macam jenis buah.. bebudak mesti suka ni..

mamyharraz said...

bestnya pavlova.
meriah buah-buahan.

mamasuri said...

alamak kak..terliur nyer...
tingin nak wat..tp tak bt2 lagi..
tgh cari kekuatan nak wat sendiri ni pavlova ni

BERT said...

dapnye kak... menggiurkan..lame tak mkan pabloba neh hehehe

Ratu Hatiku said...

Sedapnya...kongsi resepi boleh x :)

♥ ROS ♥ said...

Ya allah tringin nk buat tp xtau bila nak buat.. Tggu umah bru leh x?? Hahhaa

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

pandainya nur buat pavlova... akak belum berani nak mencuba lagi.. ehehe..

norhidana miswan said...

sedapnyer kak... dana tak try2 lg nk bt pavlova... kek yg biasa2 pun fail ni kan pulak pavlova hehehehe...

bestlla anak bujang akak sorang pg jln2 yek

Bbwana adienia said...

rajinnya buat pavlova..terliur tengok banyak buah atas pavlova tu.

Khai♥Rin : anies said...

bla sendiri buat, memang lebat la ye hiasan nyer kak ;-)

Queen Teratai said...

uihhh dapnya.. dh lama x mkn pavlova

nam@along said...

nampak sedap dan mewah pavlova nie :)

Nurulhuda Abdul Latip said...

Saya peminat pavlova tapi saya pun tak suka yang manis sangat, yang sesedang je memang fav saya

maszmadi said...

pernah makan sekali kat opis, manis kan pavlova ni...

ct shah said...

sedapnya!!terliur ni kak.hehe

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Sedapnye..nyum2..^^

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

nyum nyum....sedap tu pavlova...suka sgt :)