TEMAN ALAM MAYA KU......

Wednesday, September 25, 2013

WW -SERBA GUNA HELMET DAH


Salam Semua...


helmet sekarang ni penting
dalam apa jua keadaan




basikal baru afnan setelah diubah suai





begitu juga dengan basikal azeem





19 comments:

Tihara said...

oitt semua berhelmet, hehe comel :)

eima said...

dah cam power rangger aku tgk hihi

wahida said...

ekekek...kelakar tapi comel!!

QueeN TerataI said...

hehehe.. kena beli helmet yg tuk ride basikal tu.. sesuai la.. helmet gini mcm beso sgt je.. hehehe

:: Mrs.Eady :: said...

Hihihii...

lieyalatif said...

itu le hasil beskal lepas ayahnye alter kak yeak...wow not bad kak...nampak rugged gitu....

tak tahan siap helmet tu...in sha Allah mane tau ade rezeki jadi pelumba basikal negara kan....

norhidana miswan said...

tak berat ke kepala pakai helmet besa gitu... siap ada penutup lg heheheh

Nurulhuda Abdul Latip said...

amboi basikal semua diubahsuai cun la..sapa yang buat?

Kakzakie said...

Adik pun dah pandai kayuh basikal juga ke? tengok abang-abang ajelah yg siap berhelmet ye:)

munna said...

wah!.. dah ala2 harley davidson jadinya basikal Afnan tu....

Bbwana adienia said...

betul tu kak..penting pakai helmet walaupun cuma berbasikal..Nampak cantik la basikal bila sudah ubahsuai tu..hehe..

LiLy @ MaMaQiStInA said...

keselamatan harus diutamakan..cun jer tgk basikal tu diubah suai..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

wahhh kak...berkenan sungguh saya dgn basikal afnan tu... nak pinjam bleh x? hehehe

Cik Puan Rara said...

amboiii~ sgt berguna.hehehe.salam kenal dr rara =)

Kesuma Angsana said...

hehehe utk keselamatan yer

::NureeN:: said...

haha.. kemain besaq lg helmet

fieda said...

wah..bagus2 semua jaga keselamatan ni

Khai♥Rin : anies said...

nak ikut merempit sm2 boleh? ;-)

Mimi Azirah said...

Pakai helmet utk keselamatan