TEMAN ALAM MAYA KU......

Tuesday, September 24, 2013

KE MANA TUH.....


Salam Semua...


ke mana tuh yup
minggu lepas hantar adik hubby farah
balik kat hostel beliau
di bukit tinggi pahang
farah kerja kat sini under berjaya group
dalam hati mula berkata
haaaa jam 11 malam naik bukit
masuk tol gombak malam tuh
jalan jem teruk menuju KL 
sebab cuti hari malaysia
cadangan hubby untuk elakkan jem 
masa turun nanti kita lepak kat bukit dulu
12.30 malam kami turun
seram sejuk  naik turun jalan gelap ni
kenderaan yang naik atas tak ada
anak-anak ambil kesempatan tidur
sebab takut ha..ha..





2 dah jaga..lagi 3 tidur laaa



tumpang toilet sebenarnya
hostel ni baru saja diduduki



menuju tingkat 3



syoknya suasana malam yang sejuk
tapi saya tak tahan



tuh along,.bilik kak chek..kata farah kat hubby




p/s - ada kesempatan nak datang sini lagi
masuk colmar tropicale,  rumah jepun 



21 comments:

eB said...

cantek suasana mlm kan? :)

wardah mustapa said...

Assalamualaikum..salam ziarah!!

Jemput ziarah blog saya ;)
http://supplementforall.blogspot.com/

QueeN TerataI said...

Queen blm samapi pun ke bukit tinggi ni...

norhidana miswan said...

berani tuh akak naik bukit tinggi tgh2 mlm... seram lak dana...

Ain Noraini said...

kakain tak pernah sampai lagi bukit tinggi tu..menarik jugak yee..

Asyifa Mustaffa said...

x pnah smpi lg bkt tinggi...

Rai Ourkizuna said...

bebudak mesti suka kalau dapat main kejar2 rabbit tu..

SYANI said...

Lama tak pegi Bukit Tinggi.

SYANI said...

Lama tak pegi Bukit Tinggi.

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Seram jugak jalan malam-malam ni kan Nur :)

munna said...

munna belum pernah naik Bukit Tinggi ... teringin juga nak kesana

lia said...

kalau ada lampu jalan, malam pon ok... kalau gelap, iyer serammmmm he3

Kakzakie said...

Lain kali dah tahu jalan senang-senang sambil menjenguk asrama boleh makan angin sekali..

Jue a.k.a Ibu 2F said...

cantiknya suasana pun nampak sejuk

BERT said...

tk pnh pegi bkt tgi.. mmg teringin sgt hehe

Acik Erna said...

Acik pun tak pernah sampai bukit tinggi

Tihara said...

saya tak penah lagi terlajak sampai sini, bila tah nye :)

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

akak pun teringin nk pg colmar tropicale tu... bila nak blk raub atau t'ganu mmg selalu nampak susur ke berjaya tu.. heee...

eima said...

o0o bukit tinggi ek .. tak penah sampai lg pun

Kesuma Angsana said...

wah bestnyer !

Khai♥Rin : anies said...

waktu siang penah smpi...mlm blom penah lg