TEMAN ALAM MAYA KU......

Monday, September 23, 2013

AKHIRNYA CINTA DEPAN MATA


Salam Semua...


sampai juga hajat anak-anak nak tengok cinta
turun kereta terus berlari masuk rumah wan
tak sudah-sudah dok sebut cinta..cinta..cinta
garang cinta ni masa mula-mula pegang
digigit tangan kita marah sebab belum mesra lagi







bukan setakat anak-anak
papa pun berminat
deko rumah cinta papa yang buat 
siap ada ranting, gelung getah





kebetulan FIL/MIL baru balik dari johor
telur pindang semestinya ada
dan nenas dalam tin pun ada 
 selagi tak habis nenas ni 
tak sudah anak-anak makan

20 comments:

lia said...

Cinta 2 burung kakak tua ke serindit?

Qhaifa Nur said...

- (lia)

burung nuri lia...

Tina Othman said...

Amboi nama cinta lg

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

wah nama cinta gitu :)

Rizziela said...

mesti anak2 seronok kan dok layan Cinta...

Anak2 sy penakut sikit

LiLy @ MaMaQiStInA said...

cantik nama tu..mesti anak2 seronok melayan cinta..^^

lieyalatif said...

cantik kak...sesuai ngan name die...dgn kaler bulu die cantik tu...tapi tu name betina kak, konpem yeak tu burung betina ekekekekeke.....

kak telur pindang mmg peberet lieya...lieya kawin dulu pun mak rebus telur pindang 3 hari 3 mlm mmg serap laa rempah dauh2 segalenye...sedap kan kak!

Nurulhuda Abdul Latip said...

Cinta tu burung ke? Sedapnya telur pindang, saya punya fav tu, makan cam tu je pun boleh.

Kakzakie said...

Kesian cinta tak ada teman..

Kalau di Pontian ni Nur nenas dalam tin banyak!! yg kiub, yg bercili, yg ada kayu manis semua ada.

aanie said...

kerlasss nama burung kak....:)

sy x penah mkn telur pindang...apa la rasanya...

wahida said...

ingatkan siapa la cinta tu...rupanya burung...ekekek...


saya suka telur pindang kak...tapi ramai yg tak reti mkn kan...huhu...sedapppp telur pindang...lama tak mkn...

Queen said...

nik dulu kecik2 suke sanat dgn nenas dalam tin.. dulu selalu dapat free je.. =P

AnneRaini said...

sy suke telur pindang. skrg dah jarang org kawen buat telur pindang ni.

QueeN TerataI said...

laaa cinta tu burung ke? hehehe

azieazah said...

Cantiknya kaler kuning Cinta tuh! Menarik sungguh.

Dah lama saya tak makan Telur Pindang. Rindu betul.

Khai♥Rin : anies said...

hebat nama utk seekor burung! ;-)

amirah said...

dah nak jinak la tu kak..lama2 mesti lagi jinak dan tak takut org

n O e s u h a i m i said...

ingatkan cinta tu kucing..upanya burung.....aiiihh..dh lama x makan nenas ni...sedap nampaknya

LYAfrina said...

owh..ingatkan ape tadi CINTA, rupana nama burung.. hihi..sweetnyer nama...

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

anak2 linda pun klau dgn animal.. mmg tak berkelip mata...