TEMAN ALAM MAYA KU......

Thursday, September 26, 2013

TQ PAPA BERJAYA AKHIRNYA


Salam Semua....


tak sudah-sudah saya pujuk aeish
belajarlah adik naik basikal
adik kan dah besar
asyik dok tolak basikal saja
sebenarnya aeish tak pandai nak kayuh

tak terfikir saya hubby berjaya akhirnya
masa yang diambil untuk ajar aeish berkayuh
tak lama dalam setengah jam saja
lepas tu aeish dah boleh kayuh 
nak tahu apa yang hubby buat






inilah cara hubby ajar aeish praktis kayuh basikal
diletakkan selipar kiri kanan kat roda kecil tu
tayar bahagian belakang tak jejak lantai
berkayuhlah aeish tak sudah-sudah
bila hubby buangkan selipar tu
automatik aeish dah boleh kayuh dengan sendirinya
alhamdulillah berjaya juga






gembiranya saya lepas ni mama ada geng 
untuk kayuh basikal setiap petang kan aeish
aeish pula sekarang tak sudah-sudah kayuh basikal 
lepas gian nampak
tq papa usaha telah berjaya akhirnya

15 comments:

LYAfrina said...

yeay!! tahniah ... lps ni mesti bkayuh ajer la

QueeN TerataI said...

hehehe dh pandai kayuh! tahniah papa..

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Tahnai Asieh..mama dah ada genglah kayuh basikal ^^

Mimi Azirah said...

wah seronoknye aeish dh pndai kayuh

adrianna syaz said...

Tahniah2..pandai naik basikal dah..kreatif papanya...hehe..sya dulu umur 12 baru pndai imbng bdn naik basikal..huhu

Tina Othman said...

bestnya

Asyifa Mustaffa said...

yeayyy...! Sy da pandai bwak beskal...bole mntk beskal bru kat papa...:-)

eima said...

bagus la..pas ni leh naik basikal ngan abg2 die

Kakzakie said...

Belum pandai kita suruh belajar bersungguh bila dah pandai menjerit jgn laju-laju dik...

Bbwana adienia said...

bagusnya..aiesh dah pandai kayuh basikal..

Tihara said...

cumelnya dia, kecik2 lagi daha pandai kayuh beskal.. :)

norhidana miswan said...

kretip papa aeish ek... mmg lps gian betul2 lah sia aeish tu ek... seonok bile abg2nyer pun sibuk kayuh basikal

Acik Erna said...

usaha tangga kejayaan..tahniah aeish ..papa aeish pun bijak mengajar aeish

AnneRaini said...

bagus gak idea tu...Kasyah kayuh separuh2 je.

Khai♥Rin : anies said...

aiesh, nnt ptg2 kita kayuh beskal kt tmn ye ;-)