TEMAN ALAM MAYA KU......

Wednesday, September 11, 2013

OLYMPUS STYLUS SZ-16 DALAM GENGGAMANKU


Salam Semua....


sudah terlalu lama berhajat untuk
 punyai kamera sendiri
selalu guna henpon tak pun pinjam adik punya
akhirnya 07/09/2013 Olympus STYLUS SZ-16
(kamera digital)
sudah berada dalam genggamanku

sabtu lepas konon nak survey dulu
akhirnya masuk Selangor Photographers 
kat Pertama Complex terus berkenan

alhamdulillah dan rasa amat bersyukur
padamu ALLAH kerna telah
tunaikan hajat hambamu ini



kata hubby lagi anggaplah ini
sebagai hadiah besday saya tak lama lagi
terima kasih abang.....
sayang selalu muaaaahhhh....





25 comments:

norhidana miswan said...

waaaaaaaaa bestnyer.... pasni gambar lg cun melecun lah kak

Rinna said...

Waa best laa dpt ambik gambar byk2 kan upload kat blog.. :)

mama maman aka yana said...

gmbr cantik dan menarik mmg penting utk blog.. hehe

me blum mampu nak miliki kamera canggih like this.. untung arrr. hehehe

BERT said...

syokk woo dpt kmera.. blh brgmbr sakan lps ni kn kak hihi

Kakzakie said...

Bestnya Nur!
Senyum lebarlah dah dapat impian dan idaman kalbu. Berapa harga tu Nur (kalau tak keberatan) cantik dan handy tu yg kakak suka..

NM03 said...

pergghhh...... hebak le lepas ni

Bbwana adienia said...

salam kak..

wah, bertuahnya dapat kamera yang di idamkan..so, lepas ni dapat la shoot gambar cantik2..

Nurulhuda Abdul Latip said...

Wah oklah tu, seronoknya boleh amik gambar banyak-banyak lepas ni ye kak...

adrianna syaz said...

Sya pun mau kamera...

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Wah bestnya Nur.... lepas ni byk lah gambar diblog ye :)

Acik Erna said...

tahniah nur..acik dulu guna olypus jua..dah tak boleh guna..mungkin masaalah beteri nak kena ganti

Acik Erna said...

tahniah nur..acik dulu guna olypus jua..dah tak boleh guna..mungkin masaalah beteri nak kena ganti

Tihara said...

alhamdulillah cantik camera akak,
:)

Asyifa Mustaffa said...

wah...pasni kemana mana bole snap pic yg cun2....sebagai pemberi smngt tuk update blog tu...:)

QueeN TerataI said...

Alhamdulillah tertunai sudah hajat ye x...

amirah said...

wow..bestnya dpt kamera baru. kamera kami pun dah lama rosak. kalau dpt yg baru baru best nak tgkp gmbr anak2

aizamia3 said...

wah.. pasni bergambar sesaje lah.. ;)
mesti happening + ohsem.. ;)

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

lepasni banyak la gambo cecantik ni...bergambo sakan la lepasni hehe

Ummiarissa Mahdi said...

saya pun mengidam kamera canggih cam ni...boleh share harganya,kot2 boleh minta suami saya belikan kalau tak mahal sangat..

::NureeN:: said...

pasni byk la pic2 yg cantik akak snap kan.. :)

Kesuma Angsana said...

wah lepas ni bergambar sakan lah yer hehehe

qemaishak said...

wah bestnya, pasni makin kencang la amik gambar ya kak hihi

syariza09 said...

wahhh...dpt hadiah awal lah ni yer

munna said...

Bestnya dpt hadiah besday in advance

Khai♥Rin : anies said...

kira ni pre birthday present la yek...best3