TEMAN ALAM MAYA KU......

Wednesday, September 18, 2013

KE GEMAS TENGOK PENGANTIN


Salam Semua....


hujung minggu lepas ke rumah MIL
dari situ kami akan Gemas N9 - Kg Londah
dapat undangan majlis kenduri kahwin
saudara angkat FIL/MIL saya
bukan sekadar saudara angkat tapi
 hubungan yang terjalin sekian lama
 melebihi saudara sendiri
highway jangan cakaplah penuh dengan kenderaan
jam 12.30 tengahari kami pun selamat sampai
cantik warna temanya hijau
makanannya pun sedap - sedap
paling best ada gulai rebung + usus









cantik pelaminnya



selamat pengantin baru (nama tak ingat)
moga kekal hingga ke jannah



lepak kat dalam rumah



tengoklah amzar siap dok ulang makan
bubur pulut hitam, sedap mama



setiap kali ada majlis kenduri kahwin
3 adik ipar saya akan berkaraoke
suara mereka sedap 
bukan macam suara kak long ha..ha..



adik beradik saudara angkat  FIL/MIL saya
semua sporting sangat



dapat tart kiwi sedappp

23 comments:

lieyalatif said...

kak nur, bukan setakat pelamin cantik...pengantin pun cantik..skrang ni mmg musim org buat tema kaler pastel kan kak...soft n sweet jek kaler....

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

akak pun suka kaler tu.. lembut jer kan..
akak pun nak gi mkn kenduri sabtu ni.. tp jauhnya kat t'ganu.. bercinta juga nak pegi mengenangkan en. suami belum betul2 pulih lg.. nampaknya akak le yg kena drive.. huhu..

lia said...

1st time tengok tart kiwi... menarik jer...

che mid said...

Memang pelamin nampak kemas..sesuai dgn pengantin..

Queen said...

gulai rebung usus.. sedapnyaaa lah hai

Asyifa Mustaffa said...

sweet la kaler dia...
sy rasa sy tau area rumah ni kat na kak...:) gemas ni tmpt sy juga...hehe..

Tihara said...

cantik tema majlis dia kan kak :)

Fai CeritaCinta said...

warna hijau tema penganti tu cantik... sejukkk je mata memandang..

Rai Ourkizuna said...

cantik warna hijaunya.. erkk tart!!!

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

cantik nyer pelaminnyer tu...baju pengantin pun kemain lawa suka sangat...terliur lak saya nengok tat kiwi tu tak pernah makan lagi ni mesti sedap tu...

Umi Qi said...

waaa meriah yer majlis perkahwinan...cantik pelamin taw...baru tgk sis...lawa ruper yer empunya tuan blog nih hehehhe

AYuNG said...

wahhhh...jauh tuh kak...
ke gemas...
=)

n O e s u h a i m i said...

cantik pelamin tu...ada sedara gak kat kampung londah tu..tp belah husband la..

syariza09 said...

kaler pelamin tu sweet..suka3x

Kakzakie said...

Kakak suka tengok keletah anak-anak Nur. Nampak mereka seronok betul:)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Bila cuti panjang memang banyak undangan perkahwinan Nur.... sedapnya gulai rebung dengan usus tu...peberet akak tu :D

eB said...

eB krg undgn taun nih. hu3
ps: u sht dear? (",)

eima said...

waaahhh jauhnye jemputan kali ni ... sedap tak tart kiwi tu

Tina Othman said...

Bestnya dpt makan nasi org kawin

Kesuma Angsana said...

tahniah buat pengantin.. cantik pelaminan nyer

mama maman aka yana said...

cantik pelamin.. selamat pengantin baru yer..

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Selamat pengantin baru buat pengantin...moga kekal bahagia hingga ke Jannah...Cantik sangat pelamin tu...

Khai♥Rin : anies said...

aiseehhhh kenapa pengapit lelaki tu x pakai kaler ijau jg ;-)