TEMAN ALAM MAYA KU......

Tuesday, August 27, 2013

SEBELUM JENJALAN RAYA HARUS POSING DULU


Salam Aidilfitri Semua...


kejadian ahad lepas
dapat undangan open house raya
dan besday party girl
sebelum itu harus posing dulu












mama suka...
sekejapnya rasa anak - anak mama dah besar...

22 comments:

Asyifa Mustaffa said...

kalerful..! meriah tgk anak2..:)

lieyalatif said...

cantik kak semua!! color block gitu temanyer....mmg smart...pandai akak gayekan dieorg.....

Qashmere said...

Semua posing ultraman ben10 je

Rai Ourkizuna said...

comelnya aeish..hahaha

Qhaifa Nur said...

- (Asyifa Mustaffa)

thn ni memang kalerful...
nampak ceria anak-anak kan..

- (lieyalatf)

betul lieya memang nampak smart...
sapa punya idea..cik abang kak nur lah..kalau bole nak lain dari lain..

lia said...

wahhhh sporting abes la anak2 akak...

Qhaifa Nur said...

- (Qashmere)

sebenarnya susah nak suruh berposing..
nasib baik ada yang cantik juga..

- (Rai Ourkizuna)

dia saja bunga Rai..
nasib baik aeish sporting hari tuh..

Qhaifa Nur said...

- (lia)

mood baik lia..
kalau tidak keras macam kayu he..he..

Acik Erna said...

assalam nur..seronok anak2 dah siap pkai baju baru nak beraya

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

anak2 nur dah faham dah kan.. mamanya suka ambik gambar.. so dorang senang bg kerjasama..
anak2 akak nampak tahun ni baru dorang sporting nak di ambik gambar.. kalau thn2 sebelum ni.. punyalah payah nak ambik gambar.. ikut mood dia je..

aanie said...

comeynya semua pakai baju sama....colour block lagi..

Jue a.k.a Ibu 2F said...

comel..seluar ala2 kpop semuanya...

eima said...

colorblock ..nk budak2 tu pakai ek .. ke ibu yg paksa ni .. tp ceria betui

munna said...

banyak ragam, karenah dan perangai ... tapi meriah jadinya

mama maman aka yana said...

meriah sekali.. seronok anak2 bergaya.. hehe

e!ya said...

meriah tgk anak2 akak sukee benor bgambar

Kakzakie said...

Budak sekarang lagilah Nur makan semuanya berkhasiat tahu-tahu aje mereka akan lebih tinggi dari kita...

JunAina said...

Esok2 lagi besar2 depa dah tak pelduli kita lagi memasing buat hal sendiri.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Nur,bkn main lg depa brposing ya..mcm2 ragam :)

» NAJA « said...

wah mcm kpopers lah anak anak akak...comeii

wahida said...

wah...comel semuanya...meriah...color block gitu...cun!!

Cho Zila said...

kalau dah nak bergambar hati ibu memang gembira.. leh letak kat blogkan.. gituler kalau mak bloggerkan.. tapi tuler nak dapat mood tu yang payahnyer...