TEMAN ALAM MAYA KU......

Monday, August 26, 2013

CITER HARI ISNIN


Salam Aidilfitri Semua...


tah tahu nak letak tajuk apa..hentam sajalah
mulalah idea merundum ha..ha..






tak ingat raya ke berapa
kami semua ke rumah pak anjang
di selayang malam tuh
lepas makan mee bandung
kami dapat pula makan ais kerim malaysia
rupanya mak anjang memang jual ais kerim ni







toyota hilux atuk jadi sasaran
bila balik rumah FIL/MIL
anak-anak serta sepupu 
suka sangat main kat belakang tuh
nasib baik atuk ok

15 comments:

lieyalatif said...

wah kak tu dessert tersedap tu kak...aiskrim malaysia.....mesti mcm2 perisa ade kan...bile cite pasal aiskrim malaysia mmg mengimbau kenangan lame sbb mak lieya dulu jual eksrim malaysia ni sebatang 20 sen heheheheheh

qemaishak said...

salam aidilfitri kak..

aiskrim malaysia asam boi sedap, tetiba teringat hihi

intanfirdaus247 said...

aiskrim malaysia..sedap..teringat zaman kecik...huhu...selamat hari raya kak nur

Tihara said...

nak kena buat jugak lah eskrem mlaysia ni :)

Kakzakie said...

Kalau Atuk tu Nur semua org tahu apa juga yg cucu mereka main janji tak bahaya semua boleh aje...

norhidana miswan said...

bestnyer kak aiskrim malaysia... mana nk dpt kt kl nih kalu tak bt sndiri...

alah kak mana ada atuk yg nk mrh cucu nyer... mcm si aiyan tu... dia siap jadikan atuknyer kude pun tak kene mrh

lia said...

lama bebenor da x mkn eskem Malaysia ni...

aanie said...

adam pun suka main kat atas hilux tu....lapang kan....blh main bola tu...hehe...

Khai♥Rin : anies said...

heehehhe tetiba sy plak yg ngidam nk mkn aiskrim malaysia tu

Rizziela said...

best tu dpt naik jep

Ummiarissa Mahdi said...

anak-anak saya pun suka naik toyota hilux pak sedara dia kalau kami balik kelanta....free air....

Queen said...

tetiba rasa sedap juga dapat nyonyot sekerim malaysia tu

Acik Erna said...

assalam nur..berani pulak budak2 tu panjat sendiri kan..tinggi jugak tu he he

BERT said...

sy budak2 dulu kalau naik lori la suka jugak duk belakang memang seronok hehhe... saya dulu penjual askrim gitu gak.. tapi mak saya buat la saya tolong jual hehehe

Jue a.k.a Ibu 2F said...

dapnya ais kream malaysia...
terus terliur...