TEMAN ALAM MAYA KU......

Thursday, August 22, 2013

MENANG TANPA BERTANDING & BBQ RAYA


Salam Aidilftiri Semua....


sepatutnya hari ini 22/08/13  jam 3 petang
afnan ada pertandingan silat 
peringkat zon antara tadika kemas
tup, tup, tup cikgu nor beritahu
afnan menang tanpa bertanding
sebab ramai tarik diri
tapi kan bulan sept nanti
pertandingan silat antara daerah pula 
akan diadakan so berlatih lagi afnan
apapun tahniahlah untuk afnan





rupanya ada BBQ raya
 malam syawal ke 2 di rumah MIL
petang tuh dah mula bakar membakar
antara BBQ kami malam itu



keli + tempoyak 
bungkus dengan daun pisang lalu dibakar






ayam golek mesti ada



daging bakar


yang ni dah siap dipotong



makaroni carbonara yang sedap



masa ni hubby tengah kusyuk
 menyediakan bahan perapan
gambar curi...
 jangan mare abang

22 comments:

lieyalatif said...

UIH KAK, terra afnan...baru tau afnan ni pesilat cilik rupenye...kene gilap betul2 bakat afnan ni kak...ade rezeki dpt wakil malaysia...kite pun kekurangan bintang dlm silat negara nieh....

kak, keli tempoyak tu buat lieya kecur kak....tak tepikir pun nak buat keli tempoyak kan...lepas ni kalo ade peluang buat BBQ nak buat keli tempoyak gak ler...

Qhaifa Nur said...

-(lieyalatif)

ingatkan dapat tengok afnan bertanding hari ini rupanya terus menang lieya...

anak2 kak nur cukup suka ikan keli..

aanie said...

tahniah afnan...

sedapnya tgk makanan2 tu....terliur...

lia said...

bole ajar acik lia silat x Afnan ;)

Rai Ourkizuna said...

menggiurkan!!

tahniah afnan.. orang lain tarik diri sebab terlebih makan masa raya.. hehehe

ainnoraini said...

sedap ayam golek tu nur..
anak2 kakain pun suka makan ikan keli..tapi maknya ni tak makan ikan tuu...

wahida said...

tahniah afnan!!

sedapnya carbonara tu kak...

Qashmere said...

UIsh sedapnya keli tempoyak tu ... adoihhhh

Qashmere said...

UIsh sedapnya keli tempoyak tu ... adoihhhh

amirah said...

uiyo, terernya afnan, siap masuk silat lagi tu..ikan keli lumur tempoyak tu cam menarik je kak...cicah ngan apa yg bestnya ye kak..

QueeN TerataI said...

wah.. afnan pandai silat yer.. tahniah afnan.. nnt boleh menang lg diperingkat daerah plak yer..

raya ke-2 aritu queen pun ada buat bbq juga.. ;)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Pendekar betul lah Afnan ni.. sehingga tarik diri semua orang nak bertanding :D

Wak Gelas™ said...

untungla menang tanpa bertanding tuu.,ehHee

Ibu Lala said...

Bagusnya afnan. Kecik kecik dah pandai bersilat.

Wahhh sume makanan tu sedap sedap belaka terliur kejap.

Tihara said...

tahniah afnan..nama hampir sama dgn hubby saya..

sedapnya bbq tu nampak berperisa :)

Ya ALya said...

tahniah afnan mng tanpa bertanding.....dah macam masuk pilihanraya lak yer...

Kakzakie said...

Kira dpt masuk bertanding peringkat seterusnya - untunglah Afnan

BBQ kalau makan kena ramai-ramai baru best Nur..

::NureeN:: said...

tahniah.... untung menyebelahi afnan hehe...

BBQ klau wat kat kg mmg meriah kan :)

Queen said...

tahniah.. sampai daerah juga.. rezeki

mama maman aka yana said...

wah.. namanya rezeki gak tuh.. :)

beshnya bbq.. teringat raya aritu bbq satay (bbq gak ke..??) hahaha

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Tahniah utk afnan!....rajin Hb Nur ya?

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

keli tempoyak..?? aduhaiiii... kat umah lnda sorang jek mkn tempoyak, tensi btul, tak best nak buat kalau takde geng nak makan..