TEMAN ALAM MAYA KU......

Thursday, August 1, 2013

D'SAJI - BERDUA SAJA


Salam Ramadhan Semua..


dah masuk bulan ogos, kejapnya rasa
semalam my opis anjurkan majlis berbuka puasa 
di D'Saji, Jalan Semarak
kali ini saya pergi dengan hubby saja
balik rumah dulu jam 7 malam baru menuju kesini
aduh parking full, ramai betul orang datang sini
first time juga masuk sini
pilihan makanan memang banyak
larat dengan tidak saja nak makan




tempatnya cantik 



kasi hubby posing sikit



nasi + kambing bakar
itu yang hubby cop dulu







puyuh goreng





sedap juga lai chi kang sama ais kerim
bubuh kacang tumbuk
hubby punya kerja la ni


21 comments:

Acik Erna said...

Assalam Nur..puyuh goreng..kegemaran acik tu..kalau acik ambik tu dulu

Zul Fattah said...

salam.. bestnya dpat iftar kat luar.. kalaulah ada peluang mcam ni kan best..?

Qhaifa Nur said...

- (Acik Erna)

pilihan menunya banyak..tak tahu nak makan apa...

Qhaifa Nur said...

- (Zul Fattah)

salam...
larat dengan tidak saja nak habiskan...

lia said...

menu baru bubur lambuk campo eskem he3

:: Mrs.Eady :: said...

Nyumsssss...

Qashmere said...

Senang kan berbuka di luar..hehehe tayah nak mengemas nanti

Qashmere said...

Senang kan berbuka di luar..hehehe tayah nak mengemas nanti

Kakzakie said...

Kakak sepanjang ramadhan ni belum makan nasi ala-ala arab tau Nur. Kakak puasa memang tak keluar malam..

eima said...

byk tak mkn semalam ni

amirah said...

kalaula pegi buffet ramadan ni, amie paling suka makan desert kak..sedapnyaa

Khai♥Rin : anies said...

saji punya bufet mmg sedap2 belaka..x kira la kt mn sekali pn...mmg mabeles!

Nieyl said...

Salam Ramdhan....
singgah pagi...
sedapnyerrrr...

AnneRaini said...

org kata d saji ni harganya bepatutan dgn mknn pon byk... kalo sypun xtau nk mkn apa bila dah byk sgt..hehe

QueeN TerataI said...

wah. dating berdua ye kak.. ;)

Jue a.k.a Ibu 2F said...

dating berdua je kak nor...
sedap je nampak makanan atas meja

ainnoraini said...

sedapppnyeee...
ooo berdating dua-duaan jer yeee...

syariza09 said...

mesti banyak makan sedap2 kt sana

Rinna said...

Wahh bestnyaa gi berbuka pose kat luar gini..makanan pun nampak sedap2 :)

norhidana miswan said...

mkn kt d saji mmg sedap2 kak, cume agak mahal skit dia nyer set berbuka utk sorang dh gaya mcm hotel... dana yg sebelah opis je pun tak penah pg berbuka situ heheheh...

ct shah said...

kambing bakar!!!feveret sgtt.