TEMAN ALAM MAYA KU......

Wednesday, July 31, 2013

4 PAGI MASIH DI DANAU KOTA


Salam Ramadhan Semua...


ini rasanya kali ke 3 saya ke uptown danau kota setapak kalau datang sini bukannya shopping pun saja jenjalan cuci mata kalau berkenan beli

sabtu lepas kan berbuka kat rumah MIL jam 10.45 malam ikut hubby pergi opis kat PJ lepas tu baru hubby cakap jom jenjalan kat danau kota nak kalau ikutkan malas nak pergi mana tak dari PJ pergi danau kota lepas tu balik ke puchong demi hubby pergi sajalah

hanya afnan dan aeish saja yang ikut yang lain tinggal rumah wan dalam pukul 12 malam sampai kat danau kota jem giller jalan nak menuju ke sana sabar sajalah nak cari parking punyalah susah, redha saja

nasib baik esoknya hari ahad dalam pada tuh afnan dan aeish asyik menguap sebab ngantuk itulah siapa suruh ikut. dok leka berjalan rupanya dah pukul 4 pagi harus balik cepat sebab anak-anak perlu bangun sahur jam 5 pagi sampai balik puchong

lepas sahur, solat mata mulalah start lelap apalagi tidur, tidur






kasihan pula tengok afnan/aeish
masa ni mengantuk yup
dahlah tu pula nak bergerak pun payah
punyalah ramai orang





hanya steamboat yang mampu kami makan
selera makan kurang sebab penat berjalan



amboi makan ais kerim jam 4 pagi, yup afnan/aeish
sepotong 2 hinggit

22 comments:

Qashmere said...

Wahhhhhhh yong tau fooo

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

Nengok dierang tak ngantuk siap ceria makan eskrem kan...pukul 4 pagi tu..

::NureeN:: said...

kuat drg... mata pon kuat menahan yerr

amirah said...

tahan mata dorang berdua ni ye kak..kalo anak2 saya dah mulala buat ragam macam2

SYANI said...

Tak sejuk ke makan eskrem pagi2 tu..

Queen said...

uptown.. mmg ramai la musim2 raya ni..jlntar ape tah lagi.. saya mmg tak pergidah la.. cukuplah uptown kota haritu je.. beli jela selipar dgn tudung di pasar malam je..haha

AnneRaini said...

aduh xlarat ke uptown musim ry ni...org mcm semut..penuh sgt.

JunAina said...

Orang ramai ambil peluang jalan malam, kalau siang panas dan letih puasa.

Cho Zila said...

uptown situ tak rayapun boleh jem.. nikan kalau nak rayakan... kalau ramai ngat tak tau gak nak memilih rimas...

Wak Gelas™ said...

terus sahur ke tu mak..,ehHHee

Rinna said...

Yong tau fu pun sedap gak.. Segar mata 2 beradik tuh yer.. pepagi gitu..

Kakzakie said...

Boleh tahan pulak mata anak dara dan hero kecik tu Nur siap boleh makan aiskrim lagi hihi..

Itulah kalau bandar sampai pagi pun org tak tidur. Kalau dekat kg lepas pukul 10 malam dah sunyi...

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

mcm anak2 akak.. kalau berjaga berjln gitu mata tahan.. tp pantang masuk kereta... kompem tidur je kejenya.. hehe..

QueeN TerataI said...

rajinnya kak...

Kesuma Angsana said...

seronok jgk jalan cuci mata sesekali ni hehehe

eima said...

kul 12 - 4 pg hebat tu ..ai klu pi uptown takat 45 minit - sejam je ..pastu balik tak sanggup eh lelama penat ....

mahainye sampai 2 hengget ..kat uptown jln reko singgit je ...

lieyalatif said...

bestnye kak mkn cucuk2 tu...lieya tingin nak makan kak....

tahan gak mate afnan ngan aiesh kan kak...ye laa walau menguap2 pun tapi tahan la jugak tu...setengah budak harus dah membongkang dah tu heheheehhe....

sesekali layan jalan gini best gak kan kak...

Khai♥Rin : anies said...

Sy yg dkt dgn danau pn bleh blg g ke sn brapa kali :-)

LiLy @ MaMaQiStInA said...

tahannye pagi2 makan aiskrim... :)

norhidana miswan said...

umang aih sampai kul4 pagi kak... itu pun msh penuh org ek... kalu dana mmg takde lah... tgh berdengkor kt umah jwb nyer...

e!ya said...

wahh rajin erk..xpe sambil jln sambil cuci mata kan..hehehe

syariza09 said...

dasyat tu, ni betul2 shopping ni.
last year masa raya sy pernah gi sana, tu pon blk dh kul 2am...org mmg ramai giler, nk jalan pon susah