TEMAN ALAM MAYA KU......

Thursday, August 29, 2013

5 FM YANG COMEL


Salam Aidilfitri Semua...


masa anak - anak buka goodies mereka
dapat masa besday girl hari tuh
aiman cakap mama comelnya 
yang kita letak kat peti ais tu
meh mama tengok
alahai comelnya FM ni
kata hubby cepat simpan 
nanti entah kemana hilangnya
akhirnya mama dapat 5 FM comel








akhirnya melekat FM comel kat sini 
comel tak semua....

19 comments:

Tina Othman said...

Bestnya fm

Saya pun suka kumpul

lieyalatif said...

serius comel n cute kak....tu dari kayu kan kak....lieya penah nampak dulu kat kedai...mmg cute2, kaler pun cantik2...

Amanda Suria said...

Comelnya....SA pun pengumpul FM

Chot said...

ingtkan nk bagi kite tadi..haha

ourkizunarai said...

comelnya..bebudak mesti suka..

Qhaifa Nur said...

- (Tina Othman)

tak sangka jenis macam ni pun ada...cantik

suka kumpul juga...

- (lieyalatif)

dari kayu lieya..tuh yang cepat-cepat terus letak kat esbok...
satu lagi lieya..anak2 dah tahu tu mereka punya tak habis dok cabut..lekat balik he..he..

Qhaifa Nur said...

- (Amanda Suria)

ramai yang suka kumpul FM ni kan..kan..
cantik..

- (Chot)

nak ke...cantik yup

Qhaifa Nur said...

- (ourkizunarai)

sangat comel Rai..

Bbwana adienia said...

memang sangat comel magnet tu..

lia said...

Haaaa sy tau mana nak dpt fm comey2 ni... Kat Mr D.I.Y...

norhidana miswan said...

comeinyer kak oi... cute2 sume nyer... dana kt umah tak blh kumpul fm,sumenyer aiyan tarik n bt main...tensen

Kakzakie said...

Header baru ye Nur, cantik:)

Kalau dah minat buat koleksi FM apa pun bentuk memang memikat hati Nur.

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Wah memang comel lah Nur...

Berwajah baru nampak :)

LYAfrina said...

alahai..mmg comey2 la..

Tihara said...

comel dan kreatif kak :)

Fieza79 said...

Comel...lain dr lain...

mama maman aka yana said...

cumilnya

intanfirdaus247 said...

Salam kak nur..memang comei comei fm nih

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Salam Aidilfitri kak...

Comel2 FM tu...