TEMAN ALAM MAYA KU......

Tuesday, July 16, 2013

JUMPA CIKGU & AMBIL REPORT KAD


Salam Ramadhan Semua...


sabtu 13/07/2013

pergi sekolah aiman, azeem dan amzar
hari terbuka ibubapa bertemu cikgu-cikgu
sekarang ni opis sabtu tak kerja
jika ada aktiviti tak ada masalah


mula-mula pergi kelas azeem (3 Bestari)
ibubapa tak ramai
kejap saja tunggu tapi
cikgunya pula tak banyak cakap
asyik saya yang banyak tanya (cikgu lelaki)



meja sebelah tu, meja azeem



azeem ketua kelas 



nak jadi pilot anak mama rupanya
so kena belajar rajin-rajin


lepas tu pergi pula kelas aiman (tahun 5)
tahun 5 ada report kad
aiman dapat no. 5
kalau berusaha lagi bole naik kelas kata cikgunya


last pergi kelas amzar (1 Bestari)
 saya lama menunggu sebab 
ibubapa nak dengar penjelasan dari cikgu
tentang pelajaran anak kat sekolah 
sekarang tahun 1 - 3 dah tak ada exam
banyak latihan dan aktiviti
semua akan dikumpul hingga hujung tahun
sekarang guna band-band 
alhamdulillah amzar nak masuk band tahap 4
tergolong dalam group A







antara hasil kerja amzar di sekolah...


12 comments:

Jue a.k.a Ibu 2F said...

sekolah anak jue tak buat lagi perjumpaan tak sabarnak tahu perkembangan farisyah

alhamdulilah bagus perkembangan anak2 akak

ainnoraini said...

anak kakain hari sabtu lepas..sempena sekolah ganti buat perjumpaan ibubapa...

QueeN TerataI said...

wah... cantik hasil tgn amzar, azeem nk jd pilot.. bagus cita2 tu.. moga berjaya ye syg2 semua...

JaSSNaNi said...

cute je tengok hasil kerja anak2 kan.. kadang2 kita sendiri tak percaya.. sebab hasil keje diorang kadang2 hantar terus kat cikgu, takde bawa balik umah kan.. :D tahniah aiman.. dapat no.5.. pandai tu..

lieyalatif said...

cikgu tak byk ckp sebab bulan puase kot kak hehehehee...

alhamdulillah...tahniah buat anak2 akak....bijak2...moga mereka terus berjaya dunia akhirat...harap2 mia mija pun ikut jejak langkah mcm abang2 mereka nie......

kemas hasil kerja tangan mereka..selalu lelaki ni buat tak cermat.....mmg bagus anak2 akak nieh...

ourkizunarai said...

tahniah buat anak anak akak.. mesti berdebar nak pegi ambik report card anak nanti.. hehe..

Kakzakie said...

Kakak nampak anak-anak Nur pandai melukis dan kreatif..

Khai♥Rin : anies said...

azeem dan amzar dpt nombor brapa plak kak? amboiii kreatif nyer ank2 akk

Ann Ishak said...

ada jugak dengarnya sabtu lepas sekolah ganti untuk cuti masa gerebu hari tu, sekolah anak2 akak takde plak ye

::NureeN:: said...

pandainyerr....
suka tgk hasil kerja anak2 kan

Ema Johari said...

kreatif anak anak akak

Tetamu Istimewa said...

Oh, buat hari sabtu ya. Sekolah saya buat hari Jumaat lepas.

Baguslah, cikgu tunjuk eviden yang dihasilkan anak kita.