TEMAN ALAM MAYA KU......

Wednesday, July 17, 2013

DAH TAHU SIAPA BUAT?????


Salam Ramadhan Semua...


kek amzar rosak
kejadian berlaku semasa 
raikan besday amzar sambil makan-makan baru ini







sebelum pergi malam tuh
afnan yang pegang kotak kek
dah tahu siap buat ha..ha..


15 comments:

Kakzakie said...

Tak kisahlah sebab tetap rasanya superb juga..

QueeN TerataI said...

hahaha mama boleh jd detektif ni... ;)

hazila said...

Aduhai kantoi juga akhirnya....

SYANI said...

Nasib la tak hancur terus kek tu dibuatnya.

Qhaifa Nur said...

- (Kakzakie)

mula2 terkejut juga..
ingatkan mak nur yang buat..masa kat kedai tu mama yang bawa..rupanya???

memang superb..

- (QueeN Teratal)

ambil dari kamera adik kak nur tu..

Qhaifa Nur said...

- (hazila)

memang kantoi...
masa tu kami semua tengah cek gambar..saja2 jumpa gambar yang ni pula...ha..ha..

- (SYANI)

nasib baik..tapi amzar tetap potong juga..

Khai♥Rin : anies said...

hehehehe ada psg CCTV ke kak?

eima said...

budak ape yg die tau ... usung ikut dan je la... bkn salah die salah sape suruh die bw....

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

adoiii.. dah tak boleh nak kata apa... dah ada bukti terang lagi nyata.. hehehe.. nasib baik besday boy tak merajuk..

Mama Idlan Irsyad said...

hehe.. kantoi sudah...

lieyalatif said...

hahahahah kelako gile entry ni kak...adoi boleh plak si afnan bawak kek mcm tu....adoi laaaa....mmg tunggang langgang le kek dlm tuuu....lawak la kak nur hehehehe

Ummiarissa Mahdi said...

inilah gunanya kamera...boelh snap bukti...hehehe

NM02 said...

hehehe... cemana leh ade bukti kukuh tu... si afnan plak mmg sajak le bawak plastik kek tu ngupa itu. terbukti noo dia bersalah. hehehe

AnneRaini said...

ha ha tak tahu..mak balik bawa kayu..eh..hehehe

norhidana miswan said...

hahak... kalu dh gitu gaya megangnyer mmg lah...