TEMAN ALAM MAYA KU......

Monday, July 29, 2013

JANJI PAPA


Salam Ramadhan Semua..


tak tahu hubby ada janji dengan anak-anak
janjinya akan belanja ais kerim magnum
sebab, sebab, sebab
anak-anak gigih menjalani ibadah puasa 





5 perisa ada...



mana aci ni, orang x posa pun dapat magnum juga
siapa cuba teka...adik la
selagi tak makan duk asyik buka 
peti sejuk sesaja 



jenuh nak habiskan  mentarang ni
maklumlah makan di bulan posa
mentarang dari sabak bernam


14 comments:

lieyalatif said...

yeay!!! dpt upah sedap heheeheh...peberet lieya gak tu kak nur...lagi2 yg almond punye...sedap betul mkn tegigit almond rangupnyer.....

kak, lieya baru sekali rase mentarang....mentarang bakar mase mkn tu....boleh tahan gak kan rase die..sedap...lemak2 gitu....

Khai♥Rin : anies said...

hahahaha.. org x pose nk sibuk jg menyelit sambil mkn eskrem..

p/s akk, nnt check emel ya..URGENT!

Acik Erna said...

sian ngan budak tak puasa tu he he..

lia said...

wpon asikrim tp anak2 mesti teruja...

SYANI said...

Sedapnya eskrem tu...

Kakzakie said...

Adik mestilah dapat juga. Kalau tak ada pulak abang yg kena kongsi kan adik kan:)

Kakak tak pernah makan mentarang tau Nur. Teringin tapi memang tak jumpalah di JB ni..

wahida said...

mentarang tu banyak kat kampung saya kat sg. besar kak...heheh...

Qashmere said...

aiskrim tu sedap...mentarang tak pernah try!

Qashmere said...

aiskrim tu sedap...mentarang tak pernah try!

norhidana miswan said...

mak tak dpt ke? heheheh kalu tak beli kt aeish sekali mau dia meraung sampai 1 umah pengsan kak oi...

sedapnyer mentarang kak, teringat2 lak... dhla isi banyak manis laktu

intanfirdaus247 said...

Salam Ramadhan Kak Nur..:)
Intan tgk mentarang tu kecur air liur ..sebab lama sangat x makan….gulp..:)

BUNDA a.k.a KN said...

assalam, bunda biasa dengar tapi tak pernah makan lagi mentarang ni...macam sotong jer rupanya...

ct rahani said...

wah dpt upah eskem sedap yer.. :) x penah makan mentarang.. penah jugak baca kt blog2 citer pasal mentarang nih..

Ema Johari said...

upah puasa...untung adik dpt tumpang sekali...