TEMAN ALAM MAYA KU......

Friday, July 26, 2013

AEISH, AEISH


Salam Ramadhan Semua..



hari tu ada pergi pasar selayang
ada pulak orang jual tudung fareeda
untuk kanak-kanak
cantiknya, harga RM 10 saja
nak beli saya fikir 2, 3 kali
aeish bukan nak pakai pun
nak cantik tapi sekejap saja
tak sampai 5 minit dah buka tudung





mama pinjam tudung yup...



itulah dia anak dara mama
kan Qhaifa Nurin Aida Aeish


p/s - happy weekend semua...

16 comments:

amirah said...

samala mcm anak dara saya. kejap jela tudung kat kepala. takleh lama dah cabut2 dah

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

ololo comeynyer nurin pakai tudung...siap pegang cermin lagu tu...

Umi Qi said...

Aeish nih comel tau bila senyum....hehehhe lawa tudung dia...murah dan sgt vogue... :)

AnneRaini said...

aloo comelnye.. budak2 mmg gitukan kak. xsuka letak pape kat kepala rimas..

Tihara said...

comel dia bertudung..bagus ajar dari kecik :)

Khai♥Rin : anies said...

kira tudung raya la yek? comel aeish

Kakzakie said...

Nur... comelnyaaa...
Budak kalau pakai tudung akan tambah comel kan. Suka kakak tengok:)

Acik Erna said...

Comelnya anak dara nur bertudung..manis

syariza09 said...

ank dara ni dh panai melaram yerr

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Nur,mmg cantik klu kanak2 pakai tudung,tp tu lah...kejap jer atas kepala pastu dah xmo..panasss katanya.hihihi

lia said...

Budak2 mmg sat ja lekat atas kepala tp comeyyyy gitu

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Happy weekend kak...
Comel Aiesh pakai tudung...

azieazah said...

Elok gak kecik kecik dah ajar bertudung. Comel tuuu...!

Nurul Nadiah+Khairil Syazwan said...

anak dara comeyyy

Dalili said...

salam semua..

saya lili pengedar sah shaklee seluruh malaysia..

jemput jengah blog saya jika ada kelapangan..

http://iffahadani.blogspot.com

ourkizunarai said...

comelnya aeish.. rimas sebab tak biasa lagi kot.. hehe..