TEMAN ALAM MAYA KU......

Monday, June 10, 2013

SELAMAT PENGANTIN BARU FENDI...



Salam Semua..


Sabtu pagi bertolak ke Manjung, Perak untuk hadiri majlis kenduri kahwin pak lang saya iaitu anak abang mak. Majlisnya hari ahad 09/06/2013, kali ini anak pak lang yang no. 4 akan naik pelamin.

Selamat pengantin baru buat Mior Affendi Abd Raof dan pasangannya. Moga kekal hingga ke jannah

Tiada pelamin cuma makan beradab saja. Temanya oren








14 comments:

lieyalatif said...

Musim cuti sekolah mmg meriah dgn jemputan kan kak...syok gak dpt gantung kuali jalan2 hehehehh...

Cantik n sama padan mempelai kak...moga lepas ni bertiga plak...in sha Allah...

Acik Erna said...

musim cuti sekolah..acik pun sepanjang cuti sekolah memenuhi jemputan.
selamat pengantin baru buat pasangan pengantin

yan's cottage said...

selamat pengantin baru untuk pasangan nie...moga kekal bahgia dunia akhirat....

QueeN TerataI said...

wow oren... hhehehe.. selamat pengantin baru buat pasangan

Khai♥Rin : anies said...

SELAMAT PENGANTIN BARU UTK KEDUA MEMPELAI...

JunAina said...

Cuti sekolah musim org kawen, ada jemputan so kenalah pergi tambahan pulak bapak saudara sendiri. Dah lama tak ke Manjung, bulan ni pun belum sempat balik ke Bota.

Kakzakie said...

Dah naik sekolah ni sikit kuranglah Nur. Tapi kakak rasa macam ada juga sebab mereka kejar sebelum Raya nak disatukan..

Selamat pengantin baru buat mereka:)

aanie said...

cuti skolah mmg x pyh masak sb byk jemputan kawin...hehe...

Norzila Zakaria said...

selamat pengantin baru kpd pasangan ni..raya berdua la ye..bestnye..teringat zila dulu nak kawen lum puasa camni mak, nenek xbg kena tunggu pas raya..

Cho Zila said...

tu kiranya sepupulahkan,,, selamat pengantin baru... cuti sekolah musim orang kawen... kawen..

lia said...

jarang pengantin pakai oren, tp lawoooo....

BUNDA a.k.a KN said...

assallamualaikum,

Selamat pengantin baru..

Ema Johari said...

selamat pengantin baru

fieda said...

selamat pengantin baru