TEMAN ALAM MAYA KU......

Thursday, June 6, 2013

NUTELLA OH NUTELLA



Salam Semua...


awal bulan hari tu pergi OTK Sentul cari barang
tiba-tiba berhenti kat rak nutella
 biar betul harganya RM 15.99
kenapa murah atau salah tag harga
biasa harganya RM 28

masa bayar minta check, betul 15.99 terus ambil
bila ada nutella ni roti gardenia mesti beli hari-hari
tak makan nasi pun tak apa kata anak-anak






rasa sebab tarikh luput hampir tiba...
tuh yang murah...
tapi sekarang dah nak habis nutella ni kat rumah...



26 comments:

Rai Ourkizuna said...

benda sedap memang cepat habis kak.. hahaha.

Khai♥Rin : anies said...

sy suka jg..
sbb tu ckp pd diri sendiri. jgn beli nnt diratah begitu shj hehehe

salam isra ' mi'raj

lieyalatif said...

Ooo murah sbb tarikh luput dah dekat rupenye kak ye...pandai gak dieorg ni menjualkan...tp rase die ok kan kak...kalo ok xpelahhh...lg pun nuttela ni cepat je licinye kan kak heheheheh jgn kate roti, biskut pun lieya celup nuttela hahahahah....

Cho Zila said...

ni yang besar sekali ker.. rasa cam biasajer harganyertu.. anak2pun cuti sekolahni dah dibekalkan nutella...

Jue a.k.a Ibu 2F said...

sedap yekaka...
tak pernah beli pun..
pasni bolehtry beli...

norhidana miswan said...

ingatkan sbb apa murah ek, rupenyer sbb dh dkt tarikh luput, yelah kalu yg bekas kecik tu pun dh belas2 kan

Norlidawati Jaafar said...

Salam,
Nutella yang memang bes
Cepat je abis kalu beli
Terbaekkkk
Saya ida
newbies blogger
jemput meriahkan blog saya ye
umielman.blogspot.com

QueeN TerataI said...

nutella ni kalo beli.. anak buat kudap2 je nampaknya.. x sampai 3 hari habis.. ;'0

SYANI said...

Selalu cam teringin nak beli Nutella ni tapi sebab mahal beno selalu abaikan je..

Lynn Hamzah said...

nutella memang best...

Bbwana adienia said...

paling best makan roti dgn nutella..x berenti makan..hihi.

Qhaifa Nur said...

- (Rai Ourkizuna)

benda sedap cepat habis...

- (KhaiRin : anies)

kalu pergu umah MIL makan kena kawal..bubuh pun sikit-sikit...
dapat kat umah sendiri ambik siap bole jilat lagi...

Qhaifa Nur said...

- (lieyalatif)

rasanya begitu juga lieya...masih elok lagi...puas hati dapat beli gan makan...

- (Cho Zila)

yang ni jenis besar...
sebab cuti sekolah...cepat licin

Qhaifa Nur said...

- (Jue a.k.a Ibu 2F)

akak jarang beli...selagi beli puas makan Jue..

- (norhidana miswan)

nutella ni bukan murah dana...kita sendiri pun tahu harganya...

Qhaifa Nur said...

- (Norlidawati Jaafar)

salam...ida
suka gak nutella ni...
nanti singgah...

- (QueeN Teratal)

buat kudap2...
coklatnya sedap...

Qhaifa Nur said...

- (SYANI)

sebab mahal juga tak beli Syani..
fikir 2 3 kali ha..ha..

- (Lynn Hamzah)

betul tu...

Queen said...

murah tu.. sini yang kecik pun rm12.. kadang2 sale dapatlah rm9.88...

tu pun jimat2 sapu..hehehe.. =p

bak kata sufiyyah
"ummi.. nak oti lat"
(nak roti coklat)

Kakzakie said...

Jgn kata anak-anak suka Nur. Kakak pun kalau nak senang sapu nutella pada roti buat bekal kerja..

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

akak sama mcm syani teringin nak beli.. tp bila tgk harganya.. mmg tak jadi nak ambik.. hehe.. tp kalau akak jumpa yg murah mcm tu akak pun sambar jugak..

emy pokden said...

oh sedap2..kat umah sy bukan suri je yg makan..papa dia pun sibuk skali ngan nutella ni..hehehe...

Norzila Zakaria said...

habis stok dah kak..heheehe askar ramai kan cuti kan..

Kesuma Angsana said...

dulu2 suka nutella ni!

yan's cottage said...

anak2 yan pun suka nutella nie...tapi murah betullah yg tu....

amirah said...

dah lama x beli nutella ni...

Tihara said...

sedap ni kan kak :)

With Julia said...

Sgt sedap nutella....itulah xmkn nasi pun xper hehhe cicah gan milo ohhhhh besttt