TEMAN ALAM MAYA KU......

Wednesday, June 19, 2013

GAYA BARU KE AEISH


Salam Semua...



pemberian mak cu kiah yang baru pulang dari umrah 
dapatlah kami gelang tangan ini
tengoklah dimana aeish pakai
aduh adik, mengapa begitu gayanya




29 comments:

Liza said...

hahaha, ni mst kes bnyak sgt gelang kan, sampai tak tau nk pakai kat mana lg...hihii

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Nur,ingat dulu klu org balik mekah jer mmg dapat gelang camni....ada 2 kaler merah ngan hitamkn?...sonok klu dapat..hihi

SYANI said...

Gelang mekah ni femes maka saya kecik2 dulu. Sekarang dah jarang jumpa.

Norzila Zakaria said...

keletah nya dia ..hehehe comel

Khai♥Rin : anies said...

hehehehe mcm2 la aeish ni; ;-)

Kakzakie said...

Oh... gelang ini tak luput dek zaman kan. Ada versi yg merah juga ni Nur.

lia said...

kreatif kan, yang he3

Qashmere said...

Heheheh Cute

Kathy Tuah said...

tu namanya kreatif.. hehe~

Kuazue Mohd said...

lama tak dpt tgk dah gelang tu.. hihihi budak2 lah...

cheqna said...

hahahaha
sabar jela

Qhaifa Nur said...

- (Liza)

itupun ya juga..last-last sangkut kat pipi...

_ (azatiesayang)

kita bole tahu ia datang dari mekah, femes gelang ni dulu...tak dapat hitam mesti merah

Qhaifa Nur said...

- (SYANI)

ingat dulu-dulu kan..femes gelang ni kan..

- (Norzila Zakaria)

macam-macam feel ada kat anak-anak kita...

Qhaifa Nur said...

- (KhaiRin : anies)

gaya baru dari aeish...

- (Kakzakie)

tak ada luput sampai bila-bila kan Kakzakie...

2 kaler saja ada..

Qhaifa Nur said...

- (lia)

sangat kreatif lia, kelakar pun ada..

- (Qashmere)

semua pasti tersenyum...aeish, aeish

Qhaifa Nur said...

- (Kathy Tuah)

bila dah besar otak makin cerdik..tengoklah

- (Kuazue Mohd)

kalau dapat pun kita sendiri pakainya pun sekejap saja..

Qhaifa Nur said...

- (cheqna)

ha..ha..
sabar sajalah ya...

amirah said...

gelang mekah ni memang evergreen..hehe..teringat masa kecik2. memang selalu jugak wat mcm aeish wat nii..

Cho Zila said...

adik... adik... dulu kalau balik mekah memang dapatler gelangnikan... warna merah kegemaran akaklertu...

AnneRaini said...

gelang tu selalu dpt masa kecik2 dulu...suka sgt pakai gelang tu..

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Teringat akak masa kecik.. dpt gelang tu :)

QueeN TerataI said...

dulu2.. asal org balik umrah atau haji mesti dapat gelang ni.. suka sgt dgn gelang ni

Acik Erna said...

betul la dik..sempat pulak ibu ambik gambar tu

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

dulu kecik kecik suka sangat pakai gelang ni...amboi adik kreatip sunngguh nak exercise mulut ek...

Tihara said...

saya gi mekah sebelum ni tak terlintas nak beli gelang ni, sy bei gelang manik yg boleh buat tasbih.. tp budak2 suka gelang apa pun kan :)

Bbwana adienia said...

comelnya aeish tu..hehe..

BERT said...

haha letak kt mukapun jd jgk :)

Kesuma Angsana said...

hehehe ada2 je budak2 ni yer

fieda said...

macm2 ye..hihi