TEMAN ALAM MAYA KU......

Thursday, May 16, 2013

SELAMAT HARI GURU


Salam Semua...



Selamat Hari Guru
buat semua cikgu-cikgu diluar sana
tak lupa juga buat semua
cikgu-cikgu yang pernah mengajar saya selama ini  
jasa kalian semua akan saya kenang




malam tadi aiman, azeem dan amzar
pun sibuklah membalut hadiah
nak beri pada cikgu masing-masing



tengoklah hasil kerja tangan my hero-hero
 bolehlah kan
hadiah tak penting pengorbanan dan susah payah
cikgu patut dibalas dengan kejayaan

15 comments:

Tina Othman said...

Sekolah anak tak celebrate lg sb tgh exam, merata org pos pasal hari guru kan

Khai♥Rin : anies said...

wahhh mesti happy cikgu2 depa ni dpt hadiah

Qhaifa Nur said...

- (Tina Othman)

sekolah anak rabu dah habis exam...
pagi ni dapatlah sambut hari guru...

- (KhaiRin : anies)

untungkan anies jadi cikgu...

wahida said...

selamat hari guru pada yang bergelar guru...

aanie said...

pandai bungkus hadiah sendiri....:)

Qhaifa Nur said...

- (wahid)

besar jasa guru ni...

- (aanie)

itupun kalau bole nak bubuh banyak lagi reben, oh tidak he..he..

Kakzakie said...

Sebenarnya cikgu tak minta tapi anak-anak kita mana boleh tak bagi cikgu yg dia sayang kan Nur...

Boleh tahan hero Nur menggubah - cantik:)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

seronok je tgk budak2 meraikan hari guru... rasa nak join je g sekolah

Riedaffya ibrahim said...

mesti seronok cikgu2 dpt hadiah hari kan..pengorbanan mereka yg besar kan jika nak banding ngan hadiah2 tu...salam kenal sis..thanks sudi singgah blog sy..

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

waa rajin dierang...kemain lawo lagi dia balut hadiah tu...bila hari guru ni teringat cikgu2 saya dulu...

diana said...

mesti seronok cikgu 2yang dpat tu..:)

syariza09 said...

anak dh besar2 ni senang suruh memasing balut hadiahkan..

QA's ~ mamapapa said...

jmputla jenguk entry trbaru sy :)
http://theqas.blogspot.com/2013/05/its-teachers-day-of-2013.html

zila norazila said...

Slmt hr guru jg buat para guru..bdk2 klu dpt bwa hadiah mmg heppy..

With Julia said...

Cantik dan kreatif betul bungkusan hadiah cikgu2 tuh dear....greattt :)